کد خبر: ۲۸۴۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
در پاسخ به ابراز نگرانی رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر مهدی خلج» در نامه‌اي به «دکتر محمدرضا صفري»، به مباحث مطروحه توسط سازمان نظام دامپزشکي و ساير تشکل‌هاي دامپزشکي در خصوص طرح هميار دامپزشکي روستا پاسخ داد ...
 
 

حکیم مهر - «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نامه‌اي به «دکتر محمدرضا صفري» رئیس سازمان نظام دامپزشکی، به مباحث و مطالب مطروحه توسط سازمان نظام دامپزشکي و ساير تشکل‌هاي دامپزشکي در خصوص طرح هميار دامپزشکي روستا پاسخ داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران، متن نامه رياست سازمان دامپزشکي کشور و نظرات سازمان نظام دامپزشکي در خصوص آن بدين شرح است:

 
 

 توضیح سازمان نظام دامپزشکي درخصوص نامه دکتر خلج:

الف) سازمان نظام دامپزشکي از پاسخ سازمان دامپزشکي کشور در اين‌خصوص سپاسگزار است و از اينکه بخشي از نظرات سازمان نظام مورد توجه قرار گرفته تشکر مي‌نمايد.

ب) سازمان نظام دامپزشکي کماکان مضرات طرح مذکور را بسيار بيشتر از فوايد احتمالي آن مي داند هر چند اميداريم سازمان دامپزشکي کشور در دسترسي به اهداف خود موفق باشد.

ج) زحمات و تلاش‌هاي نود ساله سازمان دامپزشکي کشور مايه مباهات و افتخار است و ما از جايگاه سازمان دامپزشکي با قاطعيت دفاع مي‌نمائيم، امّا يادمان نرود که در حال حاضر بيش از 80% خانواده دامپزشکي کشور در بخش خصوصي فعاليت داشته و بايد دغدغه‌هاي آنها در تصميم گيري‌هاي مديران دولتي مورد توجه قرار گيرد که اين امر هم منطقي است و هم منطبق با قوانين جاري کشور، که متأسفانه در اين طرح از نقطه نظرات دست‌اندرکاران و مسئولان سازمان نظام دامپزشکي و بخش غيردولتي استفاده نشده است.

د) علي‌ايحال اين امکان براي همکاران شاغل در بخش غير دولتي فراهم مي‌باشد که به طرق مقتضي نسبت به ارائه خدمت در مناطق مختلف کشور اقدام نمايند.

 

شايان ذکر است دکتر صفري پيشتر و در نامه اي به رئيس سازمان دامپزشکي کشور از طرح هميار دامپزشکي روستا ابراز نگراني کرده بود.
 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
0
0
با سلام خدمت دکتر خلج عزیز
آقای دکتر از شما بعید است؟!؟!؟!

دامپزشکی قدرت جلوگیری از درمان خودسرانه و مصرف دارو در دامها توسط تکنسین و واکسیناتورهای خودشو نداره.....افرادی که تربیت یافته خود سیستم هستن....الان میخواهید یکسری دیگر را وارد این عرصه کنید
من از خوانندگان این سایت میخواهم بپرسم...آیا سراغ دارید یک فرد بیسواد خود را پزشک معرفی کند و مشغول به درمان باشد و از داروخانه دارو بگیرد و در دفتر 40برگ نسخه بنویسد و اداره کل استان هم کاملا در جریان باشد و هیچ کاری نکند؟؟!؟!؟!؟
در دامپزشکی ما خیلی زیاد داریم
نظر شما
ادامه