کد خبر: ۲۸۴۷۶
خوک 2 پایی که با خوردن لیمونات تانگو می رقصد!(عکس)
 

شبکه دامپزشکی شهرستان قائمشهر مقدار 200 کیلوگرم گوشت خوک را که توسط نیروی انتظامی این شهرستان کشف گردیده بود را معدوم کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از قائم آنلاین، اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر مقدار 200 کیلوگرم گوشت خوک را که توسط نیروی انتظامی این شهرستان کشف شده بود، تشخیص و ضمن معدوم‌سازی محموله کشف‌شده، فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی کردند.

«دکتر مصطفی باقرزاده» سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر در این گزارش با اشاره به نظارت بهداشتی بر روند تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی توسط دامپزشکی، تأکید کرد: در بازدیدهای ادواری بازرسان بهداشتی دامپزشکی قائمشهر، مقدار 155 کیلوگرم گوشت نیز در یکی از رستوران‌های این شهرستان به‌دلیل عدم نگهداری مناسب و مشکلات ارگانولپتیکی از چرخه مصرف انسانی حذف شد.

سرپرست اداره دامپزشکی قائمشهر ادامه داد: حمل و نقل گوشت و دیگر مواد پروتئینی مثل گوشت مرغ و ماهی و فرآورده‌های آنان باید توسط خودروهای مخصوص حمل که مجهز به یخچال و ترموگراف هستند انجام شود و متقاضیان باید ضمن مراجعه به دامپزشکی شهرستان نسبت به اخذ گواهی حمل بهداشتی که در آن درج مقدار، مبدأ، مقصد و اطلاعاتی دیگر درباره ردیابی محصول است، اقدام کنند.

وی ضمن تقدیر از دادستان و نیروی انتظامی قائمشهر، گفت: مقدار 130 کیلوگرم گوشت گوساله که توسط یک خودروی پراید به‌صورت غیربهداشتی در حال تردد بود توسط کارشناسان دامپزشکی شناسایی و به‌خاطر سلامت شهروندان و حفظ بهداشت عمومی، این مقدار نیز معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.
 
 
نظر شما
ادامه