کد خبر: ۲۸۵۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
بررسی معضل افزایش پذیرش دانشجوی دامپزشکی در شبکه خبر سیما:
برنامه «نبض دانشجو» در بخشی از برنامه اخیر خود که شب گذشته از شبکه خبر سیما پخش شد، به موضوع افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی دامپزشکی در کشور پرداخت ...

 


حکیم مهر - برنامه «نبض دانشجو» در بخشی از برنامه اخیر خود که شب گذشته در ساعت 21:30 از شبکه خبر سیما پخش شد، به موضوع افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی دامپزشکی در کشور و مشکلات ناشی از آن پرداخت.

به گزارش حکیم مهر، در این برنامه که در حاشیه پنجمین کنگره بین المللی دامپزشکی طیور تهیه شده بود، تعدادی از دانشجویان رشته دامپزشکی و همچنین «دکتر محمدحسن بزرگمهری‌فرد» که از اساتید برجسته بیماریهای طیور کشور می باشند، دیدگاه های خود را در این زمینه بیان کردند.

 


 لینک دانلود (10 مگابایت)

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
1
4
سلام
دانشگاه آزاد اسلامي با سياست رفتار ميكنه ، ٦ واحد را پيشنهاد داده با مذاكره وزارت علوم حداقل ٢ دانشگاه رو ثبت كنه
اميدوارم مسئولين با تاسيس اين دانشكده ها مخالفت كنه
چون واقعا از حد نياز خيلي بيشتر پذيرش ميكنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
2
سال 75_76 و قبل از آن فقط چند تا دانشگاه تهران شیراز شهرکرد اهواز ارومیه مشهد دولتی دانشجو می گرفتند که کلا روی هم 150 سالیانه نمی شد همه رتبه های خوب زیر 1500_2000 دولتی قبول می شدند___ دانشگاه ازاد هم کازرون شهرکرد گرمسار ارومیه تبریز دانشجو می گرفتند ،. اون زمان 20 سال پیش ما امیدی به این رشته با این که دولتی با رتبه های زیر 2000 قبول شده بودیم نداشتیم من موندم حالا که هر ده کوره ای دانشکده دولتی و آزاد باز. کرده اند و بچه ها با رتبه های نجومی و افتضاح حتی قبول می شوند این ها با چه امیدی وارد این رشته می شوند!!!
مصطفی قلاوند دانشجو معترض دانشگاه آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
0
بنده در این کنگره مقاله ای ارسال کردم ولی جالبه هیچ کس هیچ اعتراضی به نحوه ............های کنگره ها و همایش ها نمیکنه، کسی که علمش و مقاله خودش رو برای همایشی ارسال میکنه نمیبایست از این فرد پولی بگیرند و مشکل در این جا خلاصه نمیشه، کسانی که در مقاله نامشان ذکر شده برای دریافت مدرک ارائه مقاله می بایست پول میدادند ! ما باج رو دادیم ولی کنگره رو تحریم کردیم سر بند آخرش
( کد مقاله 366 برای پیگیری *)
- استاد پول میخواهد
- دانشجو پول ندارد

در ضمن برای این معضل تعداد دانشجو های بالا هم راه حل وجود داره ولی کسی دوست نداره حرف حق رو بشنوه ! دوستان کشور ایران پتانسیل بسیار بالایی برای درآمد زایی برای دامپزشکی داره ولی هیچ کسی نمیخواد جا برای کسی باز کنه !
نظر شما
ادامه