کد خبر: ۲۸۵۴۳
 
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، مدیر کل دامپزشکی استان به مناسبت دهه مبارک فجر با بازدید از شهرستان اندیمشک از نزدیک در جریان فعالیتها و نیز مشکلات موجود شهرستان قرار گرفت.
«دکتر مصطفی کنارکوهی» با بیان نقش و اهمیت صنعت دامپروری در اقتصاد یک کشور و اینکه بروز برخی بیماریها در این بخش می تواند چه خسارات سنگینی به بار آورد، گفت: دامپزشکی شهرستان در این راستا با انجام واکسیناسیون پوشش کامل و ایمنی در دام ها ایجاد کرده است.

دکتر کنارکوهی طی این بازرسی از عملیات صورت گرفته در خصوص واکسیناسیون بیماری تب برفکی در روستای بالارود دیدن نمود و از نزدیک با دامداران این روستا دیدار کرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اندیمشک گفت: دیدار با بخشدار الوار گرمسیری از دیگر برنامه های این بازدید بود که شرافت در این دیدار ضمن تشکر از زحماتی که کارکنان دامپزشکی در خصوص خدمات رسانی به دامداران دارند مراتب رضایت خود را از مجموعه دامپزشکی شهرستان به مدیر کل ابراز داشت.

مدیر کل دامپزشکی خوزستان بر عملیات واکسیناسیون صورت گرفته به منظور پیشگیری از بیماری تب برفکی در معیت بخشدار الوار از روستای تک تکاب و روستای کل کپرگه نظارت کرده و از نزدیک با دامداران در خصوص نحوه خدمات رسانی دامپزشکی صحبت کرد و افزود: کارکنان دامپزشکی به عنوان حافظ امنیت و سلامت سرمایه های دامی و سلامت در استان هستند و این سرکشی ها و حمایت ها را باعث دلگرمی دامداران و فعالان در این حوزه دانست.



در ادامه دکتر کنارکوهی با بازدید از 4 واحد دامداری مجتمع گاوداری های شیری واقع در پشمینه زار و 3 واحد دامداری سنتی واقع در بخش مرکزی اظهار داشت: بکارگیری تدابیرو راهکارهای صحیح بهداشتی در یک گاوداری پوشش مناسبی در جهت امنیت و افزایش تولید است .
 
 
نظر شما
ادامه