کد خبر: ۲۸۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

همیاران افتخاری دامپزشکی در سطح 20 درصد روستاهای استان ایلام انتخاب شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه فجر توسط اداره کل دامپزشکی استان ایلام و با همکاری فرمانداریها، بخشداریها و دهیاریها در سطح 20 درصد روستاهای استان همیاران دامپزشکی شناسایی و انتخاب گردیدند.

جعفر رشیدی افزود: طرح پیشنهادی همیاران افتخاری دامپزشکی برای اولین بار توسط کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان ایلام به سازمان دامپزشکی کشور ارائه و پس از بررسی های کارشناسی همه جانبه طرح مذکور تصویب و برای اجراء به کلیه ادارات کل دامپزشکی استانهای سراسر کشور ابلاغ گردید.

وی افزود در راستای شناسایی و انتخاب همیاران افتخاری دامپزشکی جلساتی در سطح استان برگزار و با دعوت از دهیاران از آنها درخواست گردید بمنظور ارائه خدمات مطلوبتر به دامداران منطقه نسبت به شناسایی و معرفی افراد داوطلب جهت همیاری دامپزشکی در سطح روستا اقدام نمایند.

رشیدی ادامه داد: با همکاری ارزشمند همیاران در سطح استان، در حدود 20 درصد روستاها همیاران افتخاری دامپزشکی شناسایی و مدارک آنها جهت صدور کارت شناسایی به اداره کل دامپزشکی استان ارسال گردید.

وی یادآوری نمود: در مرحله بعدی دامداران تحت پوشش هر همیار در هر روستا و جمعیت دامی آنها در بانک اطلاعات همیاران دامپزشکی روستا ثبت و با همکاری ارزشمند همیاران افتخاری ارائه خدمات به دامداران زحمتکش استان بهبود یافته و برنامه داریم با آموزش همیاران در هنگام شیوع بیماریها، اطلاع رسانی به موقع صورت پذیرفته تا از ورود خسارت به دامداران جلوگیری نماییم و با انجام بموقع واکسیناسیون در حفظ و حراست از سرمایه عظیم دامداران نهایت تلاش خود را بکار گیریم.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
1
پیشنهاد دادند و متاسفانه شنونده هم عاقل نبوده...!!!!
نظر شما
ادامه