کد خبر: ۲۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  یکی از حواشی برگزاری همایش ماهیان زینتی که 30 و 31 تیرماه 89 در مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری حجاب تهران برگزار شد اعتراض برخی از شرکت‎کنندگان در این همایش به فردی بود که روی بدن ماهیان اسم می‎نوشت!

دکتر رامک روشنایی مدیر گروه ایرانیان مخالف آزمایش روی حیوانات که در این همایش و غرفه این گروه حاضر بود از حکاکی اسامی مختلف روی بدن ماهیان با لیزر توسط یکی از شرکت کنندگان در نمایشگاه خبر داد و گفت : وی مدعی بود که بیشتر عمرش را با ماهیان سپری کرده و عاشق ماهی است!

دکتر روشنایی افزود : به وی گفتم لیزر برای ماهی دردناک است و چطور می‎توانید چنین کاری انجام دهید؟

وی در پاسخ گفته است : در آب ماهیان لیدوکائین برای بیهوش شدن آنها می‎ریزیم و ضمناً اگر ماهی‎ها را رنگ نکنیم فروش نمی‎روند!

گفتنی است دکتر روشنایی دندانپزشک بوده و معتقد است باید بجای آزمایش روی حیوانات از روشهای جایگزین نظیر استفاده از ماکت آموزشی و نرم‎افزارهای چندرسانه‎ای استفاده کرد.

فعالیت وی در حالی صورت می‎گیرد که براساس معرفی انجمن دامپزشکی آمریکا ، دامپزشکان در صف اول حمایت از حیوانات و شایسته‏‎ترین قشر در جامعه برای دفاع از حیوانات هستند اما متأسفانه بعضاً در کشور ما علیرغم فعالیت برخی از دامپزشکان، غالباً این وجه مسئولیت دامپزشکان مورد غفلت واقع می‎شود.

 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۱
0
0
در این که این کار دور از اخلاق انسانی که شکی نیست.
ولی شما دقت کردید که در هر خبر مربوط به دکتر روشنایی چند بار دندانپزشک بودن ایشون رو تکرار میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه