کد خبر: ۲۸۶۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

 «عباس بهرامی» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان جاسک منصوب گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی هرمزگان، طی سفر مدیر کل، رئیس حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان به شهرستان جاسک، ضمن بازدید از محل اداره دامپزشکی و ملاقات با فرماندار آن شهرستان ، سرپرست جدید دامپزشکی جاسک معرفی گردید.

در این ابلاغ آمده است:

جناب آقای عباس بهرامی
"بموجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان جاسک منصوب می گردید . امید است با اتکال به خداوند سبحان با رعایت اصل عدالت گرائی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید وخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی دولت خدمتگذار با بهره گیری از توان نیروهای متعهد و متخصص آن شهرستان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید."

دکتر جانباز مدیر کل دامپزشکی هرمزگان در مراسم معارفه آقای عباس بهرامی بعنوان سرپرست جدید دامپزشکی جاسک اظهار نمود: دامپزشکی جاسک در طی سالهای گذشته اقدامات ارزنده ای در خصوص جلوگیری از ورود دامهای قاچاق به استان داشته اند و نیازمند حمایت جدی مسئولین شهرستان برای ادامه فعالیت خود می باشند.

در ادامه مهندس سالاری فرماندار شهرستان جاسک نیز با اظهار این مطلب که امروزه آسایش و آرامش مردم و بهداشت و سلامت جامعه میسر نمی باشد جز با جدیت و پشتکار دستگاههای متولی بهداشت، که دامپزشکی در این خصوص وظیفه خطیری را بعهده گرفته دارد.

در این سفر دکتر جانباز با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاسک به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود در منطقه و بخصوص جابجایی غیر مجاز دام دیدار و بحث و تبادل و نظر نمودند.

در حاشیه این سفر دکتر جانباز به اتفاق شهردار جاسک از کشتارگاه دام شهرستان نیز بازدید نمودند وبه منظور بهبود امور تصمیماتی اتخاذ گردید.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iraq
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
0
0
ابوذر فیروزی چی شد با این کارکرد عالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
مگه قراره با کارکرد افراد رو نگه دارند داداش کارکرد عالی یعنی اینکه از اسرار قرارگاه زیستی سر در بیاری واین یعنی فاجعه
نظر شما
ادامه