کد خبر: ۲۸۶۶۲
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پاکدشت حدود 40 تن مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته دراین شهرستان کشف و ضبط گردید.

«دکتر صاحب جمعی» سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان پاکدشت با اعلام این خبر افزود: کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان طی بازدید از یکی از مراکز بسته بندی حدود 40 تن مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته را شناسایی کردند که پس از انجام آزمایشات لازم، حدود چهار تن از محموله فوق آلوده تشخیص داده شد که با حکم قضایی در یکی از کارخانه های تبدیل ضایعات استان ابدال گردید.

دکتر صاحب جمعی درپایان افزود: وجود شهرک های صنعتی بزرگ درشهرستان پاکدشت و تعداد کثیری واحدهای بسته بندی فراورده های خام دامی دراین شهرستان ، نظارت دربخش بهداشت فراورده های خام دامی را بیش از پیش با اهمیت نموده است.

 

همچنین عاملان فروش مرغ های منجمد تاریخ منقضی و دیفراست شده به عنوان مرغ تازه، توسط اداره دامپزشکی شهرستان ری شناسایی شدند.

«دکتر تاویلی» سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ری، از شناسایی عاملان فروش مرغ های منجمد تاریخ منقضی و دیفراست شده به عنوان مرغ تازه در شهرستان ری، خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ری، در پی گزارش های واصله و تحقیقات به عمل آمده، عده ای سودجو در واحدی غیر مجاز و فاقد شرایط بهداشتی مناسب، اقدام به قطعه بندی مرغ و ارسال به بازار مصرف می نمایند.

پس از اخذ حکم قضایی، کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان ری با همراهی نیروی انتظامی به محل مورد نظر مراجعه نمودند که در بازرسی های به عمل آمده مشخص شد متخلفین مرغ های منجمد تاریخ منقضی را در شرایط کاملاً غیر بهداشتی دیفراست و قطعه بندی و به بازار مصرف عرضه می نمایند.

در جریان بازرسی ها مقدار نزدیک به دو تن مرغ منجمد تارخ گذشته در محل کشف و ضبط شد.
دکتر تاویلی در این خصوص افزود: شهروندان محترم می توانند هر گونه فعالیت مشکوک در زمینه فرآورده های خام دامی را به اداره دامپزشکی شهرستان ری با شماره تماس های 33741335 و 33765895 اطلاع دهند تا در اسرع وقت موضوع بررسی و در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم صورت گیرد.
 
 
برچسب ها: مرغ، پاکدشت، ری،
نظر شما
ادامه