کد خبر: ۲۸۶۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - با توجه به انتشار اسامی 34 دامپزشک به عنوان کاندیدا در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و به منظور برآورد میزان استقبال جامعه دامپزشکی کشور از انتخاب کاندیداهای دامپزشک، حکیم مهر اقدام به طراحی یک نظرسنجی در صفحه نخست پایگاه خود نمود که طی 3 روز، تعداد 225 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی تقریباً نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی  اعلام کردند که در این انتخابات به کاندیداهای دامپزشک رأی خواهند داد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
1
0
برای اون عده که گفته اند رای نمی دهند متاسفم. اینست دلیل عقب ماندگي دامپزشکان در کشور. البته بی تفاوتی سازمان نظام دامپزشکی هم قابل تامل است. و البته جای تشکر از جامعه دامپزشکی و جامعه اسلامی دامپزشکان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
3
اولا من از دوستان دامپزشک گلایه مندم که در نظر سنجی ها و همچنین اعلام موافقت یا مخالفت کامنت ها مشارکت خوبی ندارند. آمار بازدید حکیم مهر نسبتا بالا است، اما چنین نظر سنجی که در سه روز به عدد 300 هم نمیرسد، به نظر می رسد مایه شرمساری برایمان خواهد بود. در موضوعات خیلی داغ نیز میزان مشارکت در مثبت یا منفی کامنت ها به 5 عدد نیز نمی رسد!. حالا که دست اندرکاران حکیم مهر این زحمت را کشیدند و امکانات خوبی در سایتی که فعلا تنها مرجع ما دامپزشکان است، فراهم نموده اند، عدم مشارکت به این معنی است که یا ما دامپزشکان با تکنولوژی آشنا نبوده و یا به اصول اولیه دموکراسی که همان رای دادن است، واقف نیستیم!!.
اما اینکه چرا تنها 50% دامپزشکان دلشان میخواهد به دامپزشک رای بدهند و رای بقیه منفی یا ممتنع است، این احتمالات مطرح است که اولا دامپزشکانیکه که تاکنون به مراتب شغلی مانند نمایندگی مجلس رسیده اند، به نیازهای دامپزشکان توجهی نکرده اند و لذا باعث سرخوردگی همکاران شده اند، ثانیا دامپزشکان کاندیدا دارای سیر تفکر سیاسی غیر از غالب مردم بوده و لذا دامپزشکان به خاطر مخالفت با بینش سیاسی آنها، نمی خواهند آنها را همراهی کنند. امید است در انتخابات بعدی مجلس هر دو نقیصه احتمالی برطرف گردد.
صهیب شقاقی
|
United States of America
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
نباید به نماینده ی دامپزشک در مجلس به دید نماینده جامعه دامپزشکی نگریست بله حضور یک دامپزشک حضور کسی است که درد کشاورزان و دامداران را می فهمد و نیز کسی که مشکلات پایه ای بهداشت جامعه و نیز سلامت غذا برایش امری روشن است. حمایت از دامپزشکان کاندیدای مجلس حمایت از کشاورزان و دامداران و حمایت از بدنه ی سلامت و اقتصاد غذایی کشور است.
نظر شما
ادامه