کد خبر: ۲۸۷۰

حکیم مهر -  چهل و هشتمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با حضور اعضای فعال این شورا تشکیل شد.

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان همدان و نماینده شورای نظام دامپزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد گزارش عملکرد شورای نظام دامپزشکی استان‌های متبوع خود را به اعضای شورای مرکزی ارائه دادند.

دکتر سید محمد آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی  در این نشست با توضیح در خصوص مسائل روز عرصه دامپزشکی و تأثیر آن بر عملکرد و اهداف بخش خصوصی بر ضرورت همکاری بیش از پیش سازمان نظام دامپزشکی  و سازمان دامپزشکی کشور در اجرای هر چه بهتر دستورالعمل اجرایی ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی تأکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی گفت: آئین نامه‌ای که جهت اصلاح به هیئت محترم دولت برای برگزاری چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ارسال شده بود تاکنون بازنگشته و به محض دریافت، اقدامات اجرایی در این خصوص پیگیری خواهد شد.

در این جلسه همچنین وضعیت صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی بررسی شد.

دکتر محسن مشکوه بازرس صندوق تعاون و رفاه گزارشی اجمالی از نحوه راه اندازی و عملکرد این صندوق از ابتدای تأسیس تاکنون ارائه کرد.

دکتر سید محمد آقامیری نیز به عنوان رئیس هیأت مدیره صندوق تعاون و رفاه گزارش تکمیلی از عملکرد این صندوق را به حضار ارائه داد.

بنا بر این گزارش رئیس هیأت مدیره صندوق تعاون و رفاه با بیان اینکه علی رغم همه مشکلات، بستری مناسب برای فعالیت این صندوق فراهم شده است، گفت: عملکرد صندوق از لحاظ فعالیت‌های اقتصادی به دلیل نبود سرمایه  اولیه مطلوب  به نظر نمی‌رسد و برای بهبود وضعیت صندوق تعاون و رفاه اقداماتی در حال انجام است.

وی افزود: اجرای دستورالعمل اجرایی ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی می‌تواند نقش مؤثری در بهبود روند فعالیت‌های صندوق تعاون و رفاه داشته باشد.

در این جلسه اعضای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی که قریب به اتفاق آغاز فعالیت صندوق تعاون و رفاه  در سالهای اخیر را از افتخارات دور سوم شورای مرکزی می‌دانستند در برنامه ریزی دقیق تر و ایجاد فرصت‌هایی به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر صندوق تعاون و رفاه به اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

این نشست با توضیحات معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی  در خصوص عملکرد این صندوق به کار خود پایان داد.

 

 

نظر شما
ادامه