کد خبر: ۲۸۷۲۲
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا گفت: 55 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد شامل کله پاچه گاوی و گوسفندی در ایستگاه بازرسی قلعه کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «بهرام پورضرب» افزود: 55 کیلوگرم کله پاچه فاسد از مبدا شهرستان اردبیل به مقصد شهرستان آستارا به صورت غیر مجاز حمل می شد که در ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه حین ورود به این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این گوشت ها در صندوق عقب خودروی پراید به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، اضافه کرد: راننده متخلف خودرو با تشکیل پرونده تخلف به میزان 9 میلیون و 780 هزار ریال به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آستارا معرفی شد.

وی با تقدیر از عوامل انتظامی ایستگاه بازرسی قلعه واقع در محور اردبیل - آستارا ، گفت: این میزان فرآورده خام دامی فاسد جهت عرضه در کله پاچه فروشی های آستارا حمل می شد که با هوشیاری عوامل انتظامی کشف و تحویل شبکه دامپزشکی شد.

وی در ادامه حمل گوشت توسط خودروهای سواری را یک حرکت غیرمجاز و غیر قانونی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه گوشت قابلیت فاسد شدن را دارد، باید به صورت یخچالی و از طریق زنجیره سرمایی به قصابی ها و مراکز فروش گوشت عرضه شود که در غیر این صورت جزو حمل های غیر مجاز محسوب خواهد شد.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان واقع است.
 
 
نظر شما
ادامه