کد خبر: ۲۸۸۵۸
 

 «دکتر محمد کشتکار» معاون سلامت، «شهره تیموری» رئیس امور مالی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و «محمد سلمانی» کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان در جمع برگزیدگان هیجدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان حضور داشتند و تقدیرنامه و هدایای خود را در این مراسم دریافت نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان هیجدهمین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان در محل آمفی تئاتر اداره کل راه، مسکن و شهرسازی و با حضور استاندار و مقامات بلندپایه استان اصفهان برگزار گردید. جشنواره شهید رجایی در جهت تشویق ادارات و کارمندان به سوی کارآمدی و بهره وری بهتر براساس شاخص هایی که برای آن تعریف شده هدفگذاری گردیده است.

در این جلسه «دکتر رسول زرگرپور» استاندار استان اصفهان ضمن تبریک به برگزیدگان این جشنواره طی سخنانی گفت: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد. همچنین مدیران دستگاه ها باید توجه داشته باشند که اصفهان از قدیم بعنوان یک شهر اسلامی در جهان مطرح بوده و رعایت شعائر اسلامی مثل نماز و نمادهای اسلامی در ابعاد مختلف در ادارات رعایت گردد بخصوص نماز خانه که باید زیباترین مکان هر اداره باشد و فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات مورد توجه مدیران قرار گیرد.

«مهندس مسعود صفاری» سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان بعنوان میزبان این مراسم در خصوص چگونگی امتیاز بندی دستگاه گفت: اینگونه ارزیابی در جشنواره شهید رجایی 13 سال است که مرسوم گردیده و این ارزیابی براساس شش محور و 35 شاخص و حداکثر یکهزار امتیاز را شامل می شود. و علت این جشنواره هم ایجاد الگوی مناسب و اندازه گیری عملکرد در جهت ارزش گذاری عملکردی سازمان ها است که باعث تشویق و ترغیب سازمان ها و جلوگیری از فرسودگی و مرگ سازمان می شود.

وی در ادامه افزود: شاخص های امتیازبندی دستگاه ها شامل اهتمام دستگاه در توسعه دولت الکترونیک، برون سپاری وظایف در جهت کوچک کردن دولت، استقرار نظام پیشنهادات و... می باشد که سعی گردیده تا این طرح در استان بومی سازی شده و اولویت ها براساس نیاز استان مورد توجه قرار گرفت.

در این مراسم مهندس سیستانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مهندس عقدایی معاون سیاسی- امنیتی و مهندس طرفه معاون عمرانی استانداری استان اصفهان نیز حضور داشتند، که برگزیدگان لوح و هدایای خود را از دست این مدیران دریافت نمودند.
 
 
نظر شما
ادامه