کد خبر: ۲۸۸۷۴
 

رزمایش پدافند زیستی شرق استان کرمان در شهرستان فهرج برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، همزمان با برگزاری رزمایش پدافند زیستی در استان سیستان و بلوچستان این رزمایش امروز پنجشنبه در شرق استان کرمان نیز برگزار شد.

این رزمایش با توجه به همجواری شهرستان فهرج با استان سیستان و بلوچستان با همکاری چهار اکیپ عملیاتی دامپزشکی شهرستان های فهرج، نرماشیر، بم و ریگان، اداره کل دامپزشکی استان، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی بم و نیروی انتطامی در فهرج برگزار شد.

بنا بر اعلام ستاد رزمایش پدافند غیر عامل سیستان و بلوچستان یک دستگاه وانت حامل دام با همکاری نیروهای انتظامی در ورودی شهر فهرج متوقف و اقدامات لازم در زمینه پیشگیری و قرنطینه و دیگر اقدامات از سوی دامپزشکی انجام شد.

همچنین در ورودی های این شهرستان به استان سیستان و پلوچستان اکیپ های امدادی مستقر شدند و به کنترل بیماری های دامی و سمپاشی اماکن دامی پرداختند.

رژه موتوری اکیپ های دامپزشکی در شهر فهرج نیز برگزار شد.

همچنین روز گذشته شبکه بهداشت و درمان فهرج رزمایش رصد و تشخیص بیماری تب کریمه کنگو را برگزار کرد و دستگاه های مختلف این شهرستان طی دو روز آمادگی خود را برای مقابله با بحران احتمالی به نمایش گذاشتند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار فهرج در حاشیه رزمایش پدافند زیستی گفت: برگزاری چنین رزمایش هایی آمادگی دستگاه ها را بالا می برد.

رضا حمزه بر تجهیز این شهرستان به امکانات و تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث و بحران ها تاکید کرد.
 
 
نظر شما
ادامه