کد خبر: ۲۸۹۳۷

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، روز گذشته در مراسم شورای اداری که در محل سالن جلسات برگزار شد، طی حکمی «دکتر محمد مهدی راهنورد» به عنوان اولین رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس انتخاب شد.

گفتنی است پس از ماه ها پیگیری مدیریت اداره کل دامپزشکی استان البرز در خصوص افتتاح اداره دامپزشکی مستقل در شهرستان فردیس جهت ارائه خدمات بهتر به بهره برداران و شهروندان ساکن فردیس و حومه، نهایتاً اوایل هفته جاری محلی به عنوان اداره دامپزشکی فردیس در نظر گرفته شد و دکتر محمد مهدی راهنورد به عنوان رئیس این اداره معرفی گردید.

دکتر راهنورد که دارای سابقه خوب به عنوان کارشناس مسئول بخش بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور و همچنین مدتی نیز در سمت مسئول آبزیان اداره کل مشغول به خدمت بوده است، از ابتدای سال جاری در شهرستان فردیس آغاز به کار خواهد نمود.

روابط عمومی دامپزشکی استان برای وی آرزوی توفیق و سربلندی در خدمت رسانی به مردم شریف فردیس و حومه را از خدواند بزرگ می نماید.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز روز سه شنبه به ایرنا گفت: شهرستان فردیس دارای 400 مرکز عرضه فراورده های خام دامی از جمله قصابی، مرغ فروشی، ماهی فروشی ، 100 رستوران و کبابی، یک سردخانه بزرگ دولتی، یک کارخانه سوسیس کالباس، 20 واحد دامداری و مرغداری، کشتارگاه صنعتی دام و دو مرکز بسته بندی فراورده های دامی است که ضرورت راه اندازی این اداره را دوچندان کرده است.

شهرستان فردیس دارای حدود 600 هزار نفر جمعیت است.

 
 
نظر شما
ادامه