کد خبر: ۲۹۰۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس محیط زیست دره شهرگفت: این پرنده زخمی با انتقال به اداره دامپزشکی شهرستان پس از مداوا و بهبودی کامل توسط محیط بانان در منطقه حفاظت شده کبیرکوه رها سازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تابناک، «احمد ایمانی» رئیس محیط زیست دره شهر گفت: یک قطعه کبک که توسط باز شکاری ازناحیه بال دچار آسیب جزئی شده بود توسط یکی از شهروندان به محیط بانان این اداره در شهرستان تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: این پرنده زخمی با انتقال به اداره دامپزشکی شهرستان پس از مداوا و بهبودی کامل توسط محیط بانان در منطقه حفاظت شده کبیرکوه رها سازی شد.

ایمانی افزود: بازگشت این پرندگان به طبیعت می تواند زمینه را برای زاد و ولد آنها فراهم کند و در حفظ و بقای این گونه موثر باشد.

وی با قدردانی از مشارکت دوستداران محیط زیست در جمع آوری پرندگان مجروح از طبیعت و تحویل آن ها به اداره محیط زیست، تصریح کرد: با نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست با همکاری سازمان های مردم نهاد می توان همه مردم را نسبت به تهدیدات از بین رفتن حیات وحش و محیط زیست آگاه سازی کرد.

رئیس محیط زیست دره شهر خاطرنشان کرد: همشهریان محترم می توانند هرگونه تخلفات شکار و صیدو تخریب وتجاوز به محیط زیست را به شماره تلفنهای 35222636 و 35225280 اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان گزارش نمایند.

کبک پرنده ای زیبا، آرام و وحشی است که در بسیاری از دشت ها، دامنه ها و کوهپایه ها زندگی می کند و در نواحی وسیعی از جهان نظیر شمال آمریکا، شرق اروپا، خاورمیانه، آسیای مرکزی، شبه قاره هندوستان و باختر دور پراکنده است.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
1
اینهم خبره ها!!!!
دكتر سلطاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
1
تو بيمارستان هاي انساني روزي چند صد نفرو مداوا مي كنن و تو دامن طبيعت رها مي كنن!!! اين چيزا شائن دامپزشكي رو پايين مي اره. اينا اخبار محيط زيستي هست نه تو سطح دامپزشكي
نظر شما
ادامه