کد خبر: ۲۹۰۶۶
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر محمود رضا رسولی» مدیر کل دامپزشکی استان به مناسبت آغاز سال 1395 با معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر رسولی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1395 و میلاد حضرت فاطمه (س) و سالروز تولد امام خمینی (ره) گفت: خدمات رایگان دامپزشکی در تمام طول سال و بویژه ایام نوروز به دامداران زحمتکش،مردم و مسافران شریف استان ارائه می گردد.

وی خدمات دامپزشکی را در حفظ سلامت و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه مهم دانست و اظهار داشت: مدیریت و کارکنان دامپزشکی استان تمام تلاش خود را در جهت حفظ جمعیت دامی و ارتقاء سلامت مردم شریف استان بکار خواهند بست .

دکتر رسولی در ادامه این دیدار گزارشی از فعالیت های اکیپ های واکسیناسیون و اکیپ های بازرسی و نظارت بر مواد خام دامی در ایام نوروز را ارائه نمود و ارائه خدمات مناسب به دامداران را از دلایل کنترل بیماری تب برفکی در استان دانست و کمک دامداران در روستا ها را با رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه ای و همکاری با اکیپ های واکسیناسیون دامپزشکی را در کنترل بیماری بسیار مهم خواند.

دکتر رسولی گفت: رعایت موازین بهداشتی می‌تواند تضمین‌کننده شرایط سلامت جامعه باشد و در این زمینه به همکاری و همراهی مردم‌ شریف استان نیاز داریم  .

در ادامه «مهندس الهی تبار» معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان ضمن تبریک و خسته نباشید به پرسنل اداره دامپزشکی از زحمات شبانه روزی مدیریت و کارکنان اداره دامپزشکی استان تقدیر و تشکر کرد و کار دامپزشکی را پر زحمت و پر آسیب دانست و به دیده نشدن فعالیت کارکنان دامپزشکی اشاره نمود.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان در پایان این دیدارضمن تقدیر و تشکر از حمایت و همراهی استاندار و معاونین ایشان در جهت اجرای اقدامات دامپزشکی در کنترل بیماریها گفت: با توجه به وظایف خطیر دامپزشکی حمایت های مسئولین ارشد استان و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی استانی، برای ارائه بهتر خدمات به دامداران و بهره برداران لازم و مهم می باشد.
 
 
نظر شما
ادامه