کد خبر: ۲۹۱۲۷
 
 

صبح امروز مدیرکل دامپرشکی استان قم به همراه معاونت سلامت، معاون توسعه و مدیریت منابع، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قم و مسئول روابط عمومی این اداره کل، با حضور در دفتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپرشکی استان قم، در این ملاقات ابتدا «دکتر رفیعی» مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تشکر و تبریک سال نو و همچنین انتخاب مجدد وی به نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از فعالیت ها، موفقیت ها و طرح های آتی اداره کل دامپزشکی استان (افتتاحیه آزمایشگاه دامپزشکی، افزایش واکسیناسیون، اصلاح ساختار مرغداری ها، کسب رتبه اول در ارزیابی سازمان دامپزشکی کشور و جشنواره شهید رجایی و ...) ارائه نمود.

در پایان، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تشکر از مدیریت دامپزشکی در بحث بیماری های دامی و مشترک، دامپزشکی را یکی از مراکزی برشمرد که مسئولیت سلامت جامعه را بر عهده دارد.

وی با ابراز حمایت از مدیریت استانی و مجموعه دامپزشکی که در خدمت مردم می باشند، مدیریت روانی جامعه را نیز از وظایف دامپزشکی عنوان کرد.

 
 
نظر شما
ادامه