کد خبر: ۲۹۱۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

شهردار شهرضا از اجرای طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد خبر داد و گفت: این طرح توسط واحد مدیریت پسماند شهرداری و از اردیبهشت ماه 95 اجرا می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «رحیم جافری» امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مراحل اجرایی این طرح شامل تهیه ساختمان‌های محل نگهداری و قرنطینه به اتمام رسیده است.

وی افزود: نیاز است تا هماهنگی‌های نهایی با شبکه دامپزشکی و سایر دستگاه‌های همکار در اجرای این طرح انجام شود که با اتمام این مراحل طی چند هفته آینده، اجرای این طرح وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

شهردار شهرضا در خصوص مزایای اجرای این شیوه در جمع آوری سگ‌های ولگرد گفت: جلوگیری از رعب و وحشت حاصل از تیراندازی برای کشتن سگ‌ها و جلوگیری از خونریزی و آلودگی زیست محیطی ناشی از آن و تفکیک نژاد سگ‌های اصیل و سالم از نژاد غیر مفید و ناسالم از جمله مزایای اجرای این طرح خواهد بود.

جافری، در خصوص مراحل اجرای این طرح اظهار کرد: این طرح با جمع آوری و انتقال سگ‌ها و تفکیک سگ‌ها‌ی سالم از سگ‌ها‌ی ناقل بیماری، زیر نظر دامپز‌شک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح، سگ‌ها‌ی سالم به قرنطینه منتقل و پس از گذراندن مدت زمان تعیین شده، قلاده‌گذاری و شناسنامه‌دار می‌شوند.

شهردار شهرضا گفت: در این روش جمع آوری سگ‌های ولگرد، سگ‌ها‌ی غیر اصیلی که قابلیت اصلاح نژادی نداشته و ناسالم باشند، به روش تزریق، معدوم و به مراکز مخصوص دفن منتقل می‌شوند.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
1
بین آفریده های خدا فرق می گذارند چون نژادشان عالی نیست .درمان نباید بشوند. وکشته شوندو. روز قیامت که از آنها پرسیدند به چه جرمی کشته شدید می گویند خدایا مارا نژاد دار نیافریدی آنوقت ورق امتحان الهی درمورد این جانوران چه نمره ایی می گیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
0
آدم یاد سیاست پاکسازی نژادی دوران نازی ها می افتد.!
نظر شما
ادامه