کد خبر: ۲۹۲۰۹
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر محمود رضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان همدان به همراه «دکتر عادل بصیری محمدپور» سرپرست اداره دامپزشکی اسدآباد، به همراه تیم ارزیابی عملکرد اداره کل دامپزشکی استان در سفر یک روزه خود به شهرستان اسدآباد با دکتر اکبر رنجبرزاده نماینده منتخب مردم شریف شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در جلسه ای که در اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل اداره دامپزشکی استان همدان و تنی چند از همکاران اداره دامپزشکی برگزار گردید، مدیر کل دامپزشکی استان همدان ضمن تبریک بمناسبت انتخاب «دکتر اکبر رنجبرزاده» بعنوان نماینده مردم شریف شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط اداره کل دامپزشکی استان همدان در سال 94 و ابتدای سال 95 تاکنون پرداخت.

در ادامه دکتر رسولی مدیرکل دامپزشکی استان همدان از تلاش ها و خدمات ارزنده اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد در حوزه نظارت، کنترل و پیشگیری از بیماری های مشترک انسان و دام تقدیر و به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های اداره کل دامپزشکی استان همدان در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی موادخام دامی در ایام نوروز پرداخت و از نماینده شهرستان اسدآباد درخواست حمایت از مجموعه دامپزشکی استان همدان بخصوص شهرستان اسدآباد را نمود.

دامپزشکی با سلامت، اشتغال و اقتصاد مردم سروکار دارد

دکتر اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم شریف شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: دامپزشکی با سلامت، اشتغال و اقتصاد مردم سروکار دارد و در ادامه از ضرورت نظارت های دقیق بهداشتی دامپزشکی از عملکرد و تلاشهای خوب و موثر خالصانه این حوزه در بخش دولتی و خصوصی قدردانی نمود.

همچنین دکتر رنجبرزاده در بخشی از سخنان خود، هماهنگی،همکاری و تعامل بین مدیران کل و نمایندگان مجلس در راستای رسیدگی و ارائه خدمات بهتر به مردم شریف استان همدان را بسیار اثر بخش تلقی نمود و حمایت همه جانبه خود را در این راستا اعلام نمود.

در پایان دکتر رسولی مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اهداء لوح تقدیری به آقای دکتر رنجبرزاده انتخاب ایشان بعنوان نماینده مردم شریف شهرستان اسدآباد را تبریک گفت.
 
 
نظر شما
ادامه