کد خبر: ۲۹۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
همیاران دامپزشکی هم آمدند
 

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیشبرد اهداف دامپزشکی باید از ظرفیت های همیاران دامپزشکی استفاده نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صبح زاگرس، «دکتر عبدالله بهمنش» افزود: طرح همیار دامپزشکی حداقل در 10 درصد از روستاهای دارای سکنه و جمعیت دامی سطح استان به عنوان یکی از طرح های کشوری در حوزه دامپزشکی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: همیاران دامپزشکی در جهت افزایش سطح آگاهی، بهبود اطلاع رسانی بین روستائیان در رعایت بهداشت، جایگاه دام و فرآورده های دامی، تسهیل و تسریع در ارایه خدمات دامپزشکی بعنوان یکی از بازوهای دامپزشکی در کنار بخش خصوصی همکاری می نمایند که باید در این راستا برای پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی در ابعاد گفته شده از ظرفیت های آنها استفاده نمائیم.

دکتر بهمنش با بیان اینکه نقش همیاران دامپزشکی در اجرای این طرح عمدتاً اطلاع رسانی است، تصریح کرد: همیاران دامپزشکی، همکاران افتخاری واجد شرایطی از بین روستائیان داوطلب با مدرک حداقل دیپلم و علاقمند ساکن روستاها بوده و هیچگونه رابطه استخدامی با ادارات دامپزشکی در شهرستان ها نداشته و در امور تشخیص و درمان، واکسیناسیون و سایر خدمات تخصصی دامپزشکی نیز هیچگونه دخالتی نخواهند داشت.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
0
امیدواریم همینطور که می‌فرمایید باشه، ولی با اجازه شما، جوجه‌ها رو همیشه آخر پاییز میشمارند!
نظر شما
ادامه