کد خبر: ۲۹۲۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش حکیم مهر به نقل از انجمن حمایت از حیوانات، در پی گزارشات شهروندان و انتشار تصاویر برخورد نامناسب عوامل اجرایی جمع آوری سگهای بدون سرپرست در چیتگر٬ انجمن حمایت از حیوانات در نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر خواستار مجازات و آموزش این افراد گردید.

متن این نامه به شرح زیر است :

 

جناب آقای مهندس قدیمی

مدیر عامل محترم شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

با سلام و احترام

احتراما به استحضار می­رساند اکیپ جمع­آوری سگهای بدون سرپرست آن شرکت در روز دوشنبه 23/1/94 در منطقه 22 (پارک جنگلی چیتگر) اقدام به زنده­گیری تعدادی از سگهای منطقه با روشهای غیرانسانی (ضرب و شتم، پرتاب و ...) نموده­اند که عکسهای گرفته شده از این اقدامات به وضوح نمایانگر این نحوه عملکرد است که به پیوست تقدیم می­شود. البته این نحوه رفتار استئناء نبوده و قبلا نیز گزارشات متعددی از طرف شهروندان مبنی بر رفتارهای خشن این افراد به دفتر انجمن رسیده است.

با توجه به اینکه جنابعالی در جلسات مشترک همواره بر رعایت حقوق حیوانات و لزوم اصلاح برخوردهای گذشته شهرداری با مقوله حیوانات شهری تاکید جدی داشته­اید ما بر این باوریم که این عملکرد بر خلاف دستورات جنابعالی و رویه آن شرکت محترم صورت گرفته و باید بعنوان تخلف مجریان و پیمانکار مورد بررسی قرار گیرد.

لذا از جنابعالی انتظار داریم ضمن اخطار به مدیران خود در حوزه کنترل حیوانات شهری بواسطه نظارت ضعیف، دستورات لازم را جهت تنبیه عاملین این برخوردها صادر فرمائید.

انجمن حمایت از حیوانات بر طبق ماده 4-2 تفاهم­نامه فیمابین به شماره 620/1278635 مورخ 1394/10/20 این آمادگی را دارد که اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی اصول اخلاقی رفتار با حیوانات، برای مجریان و عاملین طرح کنترل جمعیت حیوانات شهری نماید.

ضمن تشکر از همکاری و مساعدت جنابعالی متمنی است این انجمن را از اقدامات انجام شده مطلع فرمایید.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
دیده ام برخی انسان های فوق العاده خوب برایشان غذا می آوردند و انسانهای بد این بلا را سرشان میآورند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
عوامل حمایت از حیوانات ! فقط یه چیزی شنیدید و حرف ......... میزنید ، اگر حامی هستید و دلتون برای این حیوانات میسوزه میتونید جمع آوریشون کنید ببرید خونتون یا ................، وقتی خسته و کوفته از سر کار میرسی و میخوای شب سر تو رو بزاری بخوابی و تا صبح این دوستانتون وق میزنن ، کجا هستید که ببینید ؟؟؟!!!!!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
خدایا چرا بعضی از این مرد سنگ مسلمانی به سینه میزنند ولی آیات قرآن را در مورد حرمت حیوانات می بینند ولی نمی بینند. خدایا : چرا این مردم ادعا دارند امام حسن ( ع ) را دوست دارند ولی غذا دادن ایشان به سگ گرسنه را نمی پسندند وخیلی موضوعات دیگر ای خدا با این مردم تو میدانی چه کنی همان کن که جواب ظلمشان باشد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
یعنی این حیوانات مظلوم را بزنند خوابت می بره
نظر شما
ادامه