کد خبر: ۲۹۲۶۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش حکیم مهر به نقل از منطقه آزاد، تیم دامپزشکی در قالب گروه جهادی به سرپرستی مسلم کریمی به منطقه میانکوه از مناطق محروم شهرستان اردل جهت خدمت‌رسانی اعزام شدند.

این گروه در سه دوره اعزام و اقداماتی همچون واکسیناسیون به ترتیب هشت و دوازه هزار رأس دام، مشاوره بهداشتی، ویزیت رایگان، چگونگی نگهداری دام، آگاه سازی در خصوص بیماری های مشترک، راه های انتقال، پخش بروشورهای بهداشتی دامپزشکی و همچنین توزیع مسواک و خمیر دندان بین کودکان روستا و ... را در کارنامه خود دارد.

«مسلم کریمی» سرپرست این تیم دامپزشکی در گفتگو با منطقه آزاد عدم همکاری اداره دامپزشکی و نبود دارو جهت درمان در مناطق محروم را دلیلی بر عدم استفاده از ظرفیت بالای این تیم جهت خدمت رسانی دانست.

 
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر ربيعي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
2
مدير محترم سايت حكيم مهر
سلام عليكم
در خصوص خبر درج شده به اطلاع مي رساند، اولاً خبر مربوط به تابستان سال 94 بوده ثانياً اين شبكه و اداره كل دامپزشكي استان كليه همكاريهاي لازم را با گروه جهادي بعمل آورده و ميزان 80 ليتر شربت ضد انگل دام رايگان نيز در اختيار گروه قرار داده است. ثالثاً اين شبكه از همكاري گروههاي مربوطه به منظور خدمات رساني در مناطق محروم اين شهرستان استقبال مي نمايد.
با تشكر- دكتر ربيعي- رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان اردل
پاسخ ها
مدیر مسئول حکیم مهر
| Germany |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
با سلام و احترام،
ضمن تشکر از ارائه توضیحاتتان، به نوبه خود از زحمات شما و همکاران محترمتان در شبكه دامپزشكي شهرستان اردل در خدمت رسانی به مناطق محروم سپاسگزارم و خسته نباشید عرض می کنم.
مسلم کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
2
با عرض سلام و خداقوت
بنده لازم دونستم توضیحاتی مختصر حضورتان عرض کنم.
اولا بر خود لازم میدانم از کارکنان اداره دامپزشکی شهرکرد و اردل بخصوص جناب دکتر اسدی و همچنین جناب دکتر ربیعی تشکر فراوان بخاطر همکاری صادقانه داشته باشم.
شبکه دامپزشکی در تابستان94 حدود 80لیتر دارو در اختیار گروه قرار دادند ولی در بهار95 ان هم بخاطر نبود بودجه قادر به تامین دارو نبودند و تنها بروشور های اطلاع رسانی در اختیار این گروه قرار دادند.که باز هم جا دارد از همه همکاران خود در اداره دامپزشکی تشکر و قدر دانی نماییم.مسلم کریمی .مسئول گروه جهادی دامپزشکی
سید محمد مسعود احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
1
با عرض سلام خدمت جهادگر گرامی برادر کریمی
بنده مسئول گروه جهادی دامپزشکی حاج احمد متوسلیان هستم که به شما خداقوت می گویم ان شاءالله موفق باشید . برای تامین موارد موردنیاز خود می توانید علاوه بر عزیزان اداره دامپزشکی که وطیفشان در همکاری باشما هست که البته خداقوت دارد تا جایی که دارند را م گذارند ولی روی سازمان بسیج سازندگی هم حساب کنید اگر روزی خواستید تهران بیایید باهم جلسه ای در آن جا بگذاریم خبر دهید 09396942811
نظر شما
ادامه