کد خبر: ۲۹۲۷۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ کمپینی در شبکه های اجتماعی آلمان شکل گرفته که با ترفندی عجیب سعی در مبارزه با اسلام و احکام این دین مقدس دارد.

فعالان این کمپین در فضای مجازی به نام #HalalChallenge  به فعالیت گسترده پرداخته و به بهانه حمایت از حقوق حیوانات، دولت آلمان را ترغیب به اضافه کردن گوشت خوک، در لیست غذاهای حلال کرده است.

این در حالی است که برخی معتقدند، اگرچه این کمپین به نام "حمایت از حقوق حیوانات" است، ولی هدفی جز تخریب اسلام و مبارزه با احکام اسلام ندارد.

برخی فعلان این کمپین در ادعایی مضحک، مدعی شده اند: "هدف ما این است که نسبت به روش های جدید تهیه محصولات حلال آگاهی بخشی کنیم".

آنان در ادامه سخنان تمسخرآمیز خود اظهار داشتند: گسترش اسلام در آلمان خبر خوبی برای ما نیست و ما نمی خواهیم حقوق اسلامی بر حقوق حیوانات استیلاء یابد.

در همین حال «کاظم رضا» یکی از اعضای کمیسیون حقوق بشر اسلامی، با اشاره به این کمپین، هدف آنان را مبارزه با اسلام خواند.

در ماه های اخیر خوک که در احکام فقهی اسلام "نجس" معرفی شده به عنوان سلاحی جدید برای مبارزه با اعتقادات و احکام اسلامی در کشور های غربی به کار برده شده است.

اوايل ماه جاری میلادی، سفیر مراکش در فرانسه، سر خوکی را در منزل خود یافت. پیش از آن نیز سر بریده شده یک خوک در مسجدی در استرالیا پیدا شد.
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۷
سید محمد مسعود احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
3
خدا همه ی ما را از شر خطر های آخر الزمان نجات دهد . این کار ها برای اولین بار نبوده و آخرین آن هم نیست . خدا باعث و بانی آن و کسی که تبلیغ می کند را اگر قابل هدایت است هدایت کند وگرنه نابود بفرماید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
1
امان از دست اينها،خدايا امان!
يعني شياطين انس در مقابل آيات صريح قرآن صف آرايي كرده اند.فقط اميدوارم اين كمپين به كشور عزيزمان رخنه نكنه و گرنه تحت نظر مسوولان فني مردم اين چيزها را بايد بخورند.ذكر اين نكته ضروري است كه غش در فروش و قالب كردن گوشت ماده گاو بجاي نر هم جزو محرمات دين مبين اسلام مي باشد.امان! امان! خدايا رحم كن بر بشريت
دکتر محتسبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
1
در حالی که در کتاب قران به صراحت مصرف گوشت خوک منع شده است و هیچ مسلمان معتقدی با عنایت به دستور الهی و تاکید صریح قران از این گوشت استفاده نمیکند لذا مشخص است که هدف این کمپین تضعیف باورهای دینی در قالب نواوری های من دراوردی میباشد.در خاتمه باید گفت حرام خدا حرام است و حلال خدا حلال .لذا این کمپین راه به جایی نخواهد برد
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
1
آیات قرآن را می بینند ولی نمی بینند آنچه خود می خواهند. می بینند.خدایا : کمک کن حضرت مهدی(ع) ظهور کنند.دراین عصر جمعه بارانی حاجاتمان را مستجاب کن و پایان بده به این همه ظلم وستم. الهی آمین..
mac neutral eyeshadow palette matte professional eye makeup uk 24 colors wholesale
|
United States of America
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
کمپینی برای اضافه کردن گوشت خوک در لیست غذاهای حلال!
mac neutral eyeshadow palette matte professional eye makeup uk 24 colors wholesale http://www.macmakeupcheap.com/mac-neutral-eyeshadow-palette-matte-professional-eye-makeup-uk-24-colors-p-1071.html
نظر شما
ادامه