کد خبر: ۲۹۲۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

سرپرست حفاظت محيط زيست فريمان گفت: با پيگيري كليپ منتشر شده در فضاي مجازي در زمينه از پاي در آوردن يك قلاده كفتار و گرداندن سر اين حيوان در روستاها، متهمان شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ايرنا، «حسن اكبري نژاد» افزود: در اولين روزهاي سال جاري تعدادي از جوانان با استفاده از موتورسيكلت هاي تندرو مبادرت به ردزني و گرفتن يك قلاده كفتار كردند.

وي اظهار كرد: متخلفان مزبور بر اساس رسم غلط و مذموم «كله گرگي» اقدام به جدا كردن قسمت هايي از بدن اين حيوان پيش از مرگ آن و سپس جدا كردن سر حيوان و گرداندن آن در روستاها و بين گله داران و جمع آوري پول بابت آن نمودند.

وي گفت: با توجه به تحقيقات انجام شده و با همكاري نيروي انتظامي افراد خاطي شناسايي و پس از تكميل پرونده به مراجع قضايي معرفي و تحت تعقيب قضايي قرار گرفتند.

براساس مصوبه شماره 380 شوراي عالي حفاظت محيط زيست مندرج در روزنامه رسمي مورخ 31 تير ماه 1394 خسارت وارده از سوي متهمين بابت كشتار غير مجاز يك قلاده كفتار وحشي مبلغ 40 ميليون ريال است كه بايد به حساب سازمان حفاظت محيط زيست واريز شود.
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
مجتبی گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
0
توحش در عصر تمدن!
جز اظهار تأسف و ابراز انزجار حرفی باقی نمی‌ماند. تا زمانی که برخورد قاطع و درخور با اینگونه رفتارهای ناهنجار و ضد اخلاقی نشود این داستان همچنان ادامه خواهد داشت.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
0
خدایا : پناه می بریم به تو در سرزمینی که به یکتایی توایمان دارند و شهادت می دهند محمد (ص) فرستاده تو می باشد. وبه. امامان (ع)و نوادگان آنها عشق می ورزند.این همه ظلم وستم واین جهالت ها در مورد این موجودات بیگناه وجود دارد. ای خدا در آیات قرآن درمورد حرمت حیوانات گفتی . در مورد این گفتی در روز قیامت از هر موجود کشته شد می پرسند به چه دلیل کشته شدی.ای خدا چرا این مردم نمی بینند این آیات تورا در قرآن. ای خدا تو خود به آنها بفهمان . الهی آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
0
عضو کفتار سبب نمی شود عاشق و شیفته پیدا کنید .بلکه زمینی در جهنم برای خودتان می خرید.
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
0
از روحانیون محترم این روستاها تقاضا می شود.مردم نادان را از خشم خدا بترسانند. که فکر نکنند بااعضای جداشده موجود زنده به آرزوهایشان می رسند.
نظر شما
ادامه