کد خبر: ۲۹۳۵۱
 
 

نسخه الکترونیکی آخرین شماره خبرنامه داخلی انجمن یوزپلنگ ایرانی با نام «یوزنامه» که در اسفندماه ۱۳۹۴ منتشر شده بود، در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از زیست بوم، بیست و دومین شماره «یوزنامه» به صورت تمام رنگی و در ۶۸ صفحه به ارائه اخبار و مقالات مختلف در زمینه حیات وحش و گزارش هایی از آخرین وضعیت یوزپلنگ ایرانی و فعالیت های انجمن یوزپلنگ ایرانی پرداخته است.

رازگشایی پلنگ ایرانی در گفتگو با دکتر فرهادی نیا، گزارشی از نهمین جشنواره روز یوز، پایش گونه ای که دیده نمی شود، بررسی وضعیت کفتار راه راه در شمال شرقی ایران، گزارشی از تامین آب برای یوزها، دره انجیر شاهراه ارتباطی یوزپلنگ ها در کویر مرکزی ایران، به استقبال «آفتاب» بعد از پنج سال در گفتگو با دکتر معماریان، گزارشی از سمینارهای حیات وحش، نتایج سرشماری پلنگ ها در پارک ملی سالوک و ساریگل، معرفی محیط بانان زیستگاه یوز و … از جمله مطالب یوزنامه شماره ۲۲ است.

یوزنامه خبرنامه داخلی انجمن یوزپلنگ ایرانی است که به سردبیری «محمد گائینی» برای اطلاع رسانی پیرامون فعالیت های این انجمن درباره یوزپلنگ و سایر گونه های حیات وحش و مسایل محیط زیست کشور تهیه و منتشر می شود.

برای مشاهده و دریافت نسخه PDF شماره بیست و یکم یوزنامه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

یوزنامه

 

نظر شما
ادامه