کد خبر: ۲۹۴۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان البرز از انجام بیش از یک میلیون آزمایش  سرولوژی دام طیور درسال گذشته خبر داد.

به  گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر فرانک رودحله» اظهارکرد: در حال حاضر 37 کارخانه تولید داروی دام و طیور، دو شرکت تولیدی،  تحقیقاتی و هشت شرکت توزیع استانی و وارد کننده مواد بیولوژیک در استان وجود دارد  که فعالیت آنها تحت نظارت اداره کل دامپزشکی است.

وی ادامه داد: علاوه بر این 55 بیمارستان و درمانگاه دامپزشکی و دفتر اشتغال به  امور درمان، 21 داروخانه دامپزشکی و 13 مرکز مایه کوبی و 11 آزمایشگاه تشخیصی  دامپزشکی نیز در مناطق مختلف استان فعال هستند که فعالیت آنها نیز توسط اداره کل  دامپزشکی رصد می‌شود.

رودحله اضافه کرد: همه مراکز نام برده با اخذ مجوزهای لازم از این اداره کل نسبت  به ارائه خدمات به دامداران و بهره برداران اقدام می‌کنند.

این مسئول در ادامه صحبت های خود به بخشی ازاقدامات صورت گرفته توسط اداره تشخیص  و درمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در مجموع 66 هزار و 341 مورد  سرولوژی دام و 941 هزار و 333 مورد آزمایش سرولوژی طیور در استان انجام گرفته است.

رودحله توضیح داد:‌ طی 12 ماه سال گذشته هشت هزار و 666 مورد آزمایش کنترل کیفی،  چهار هزار و 554 مورد آزمایش میکروبیولوژی تشخیصی، 554 مورد آزمایش سم شناسی و 30  هزار و 699 مورد آزمایش انگل شناسی توسط این اداره انجام شده است.

رئیس اداره تشخصی و درمان دامپزشکی استان ابراز کرد:‌ علاوه بر این طی مدت مذکور  سه هزار و 847 مورد آزمایش خون شناسی- بیوشیمی- آسیب شناسی دام و طیور در استان  انجام شده است.

وی در پایان اظهار کرد: درکنار موارد مذکور، این اداره 784 مورد بازدید نیز از  شرکت‌های داروسازی، مراکز مایه کوبی، داروخانه‌ها و درمانگاه‌های دامپزشکی استان در  طول سال گذشته داشته است .
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
1
خانم دکتر رودحله یکی از افتخارات اداره کل دامپزشکی استان البرز میباشند درود بر این خانم بزرگوار و پر ارزش که دلسوزانه به وظیفه خود عمل میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
مدیر مسوول محترم حکیم مهر لطفا همه نظرات را نمایش دهید با تشکر
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
البته نباید حضور پررنگ و مساعدت دیگر همکاران بخش دارو و درمان البرز را ............................................ نادیده گرفت
نظر شما
ادامه