کد خبر: ۲۹۵۷۱
 

هیأت سوارکارى استان فارس با همکاری بنیاد اسب اصیل مهرگان جام تمدن پارسه را ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تخت جمشید برگزار می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، افتتاحیه جام تمدن پارسه ۲۲ اردیبهشت در تخت جمشید ساعت ١٩:٣٠ برگزار می‌شود. ٢٣ و ۲۴ اردیبهشت جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب ایران و ۲۵ اردیبشهت‌ماه سمینار مدیریت تولید و پرورش اسب عرب با حضور اساتید به‌نام بین‌المللی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، تیم فنی رویداد شامل پنج داور از بهترین داوران رده A ایکاهو، دو DC مطرح اروپایی به همراه یک کلانتر سرشناس و محبوب از کشور بلژیک خواهند بود.

همچنین امکانات پیش‌بینی‌شده برای این جشنواره شامل افتتاحیه (نور و صدا) در در دروازه ملل و خیابان سپاهیان تخت جمشید، جایگاه‌های VIP و CIP بسیار مجلل و لوکس، فیلم برداری بسیار حرفه‌ای در طول برگزاری جشنواره و حضور میهمانان اروپایی از چهره‌های مهم جامعه جهانی اسب عرب خواهد بود.

در این جشنواره دوروزه حضور نمایندگان مجلات خارجی، پخش زنده اینترنتی در تمام جهان، پخش زنده تلویزیون استانی، یک شبکه ملی و یک شبکه بین‌المللی، پشتیبانی مجلات و سایت‌های خبری داخلی و خارجی، آتلیه عکس حرفه‌ای جهت عکاسی از اسب‌های قهرمان در آتلیه به همراه مالکان، برنامه‌های شاد و مفرح میان‌برنامه، تخصیص تخفیف جشنواره در هتل‌های طرف قرارداد با دبیرخانه جشنواره (در تخت جمشید و شیراز)، ٥٠ اتاق رایگان در شهر شیراز و مرودشت برای راحتی میهمانان، ارائه باکس رایگان جهت اسکان اسب‌ها در باشگاه‌های منتخب استان فارس، ارائه ۵۰ باکس در محل مسابقه جهت اسکان اسب‌های شرکت‌کننده در روز مسابقه، اختتامیه به همراه سمینار تولید و پرورش اسب عرب با حضور اساتید به نام اروپایی همراه با جوایز نقدی و غیرنقدی برای اسب‌های نخست تا سوم هر کلاس و عناوین طلا تا برنز پیش‌بینی شده است.

در صورت تمایل به شرکت در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهاى جهانى اسب اصیل در کشور (رده ایکاهو) در سرزمین پارس (شیراز)، مهد تمدن ایران‌زمین، می‌توانید از تاریخ ۲۶ فروردین‌ماه اقدام کنید. جهت ثبت نام ضمن تماس با شماره‌های زیر، مشخصات کامل اسب را از طریق پیامک، تلگرام یا واتس‌اپ ارسال کنید.

لازم به ذکر است، هزینه ثبت نام در گروه آیندگان ۳۰۰ هزار تومان و در گروه نریان و مادیان‌ها ۵۰۰ هزار تومان است.
 
 
نظر شما
ادامه