کد خبر: ۲۹۵۷۷
 
 

کتاب «بیولوژی، پرورش، بیمار‌‌ی‌ها و اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی» توسط دکتر روزبه فلاحی عضو هیئت علمی و محمد علی منصوری کارشناس ارشد موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی تالیف و روانه بازار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، این کتاب مشتمل بر اطلاعاتی جامع و کامل درباره بیولوژی، شیوه پرورش، بیماری ها و اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی است که در 7 فصل تدوین شده است.

این کتاب با همکاری مشترک «دکتر روزبه فلاحی» عضو هیئت علمی و «محمد علی منصوری» کارشناس ارشد موسسه رازی تالیف شد و به زیر چاپ رفت.

این کتاب در 310 صفحه، قطع وزیری و در شمارگان هزار جلد توسط موسسه رازی چاپ و منتشر شده است و اطلاعات کاملی را درباره حیوانات آزمایشگاهی ارائه می دهد.

موسسه رازی، بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه فعال در زمینه محصولات پزشکی و دامپزشکی در کشور و منطقه خاورمیانه است.

موسسه رازی همچنین، بزرگترین و مجهزترین مرکز تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی ایران است که 28 گونه حیوان آزمایشگاهی مانند خرگوش، خوکچه هندی، رت، همستر، موش و... در این مرکز تولید می‌شود که که در کنار کاربرد داخلی درون موسسه، از این حیوانات در تمام دانشگاه ها، مراکز علمی - تحقیقاتی و آزمایشگاههای مختلف کشور استفاده می شود.

موسسه رازی دارای یک کتابخانه مرکزی با زیربنای هزار و 500 متر مربع است که از سال 1309 هجری شمسی آغاز به کار کرده و بیشتر منابع موجود در آن درباره علوم دامپزشکی و پزشکی است.

در این کتابخانه کتاب های خارجی و فارسی، نشریات خارجی و فارسی، پایان نامه های خارجی و فارسی، طرح های پژوهشی، کتاب های الکترونیکی و مقالات خارجی موسسه رازی موجود است.
 
 
نظر شما
ادامه