کد خبر: ۲۹۵۹۶
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز  بازرسان اداره دارو و درمان دامپزشکی البرز در سال 94 محموله ای از کولین کلراید را که تاریخ مصرف منقضی شده بود را کشف و ضبط نمودند.

در همین رابطه «دکتر محمود خدری» رئیس اداره دامپزشکی کرج اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده و ارسال پرونده مذبور به مراجع قضایی پس از گذشت چند ماه حکم نهایی در خصوص معدوم سازی محموله مذبور از سوی مرجع محترم قضایی صادر و محموله فوق الذکر با هماهنگی حراست دامپزشکی استان به محل مناسب منتقل و معدوم سازی گردید.

وی همچنین از پلمپ 14 واحد متخلف که اقدام به عرضه فرآورده های خام دامی غیر مجاز نموده بودند در طی ماه فرودین خبر داده و گفت طی بازرسی های صورت گرفته در این ماه از واحدهای عرضه کننده فرآورده های خام دامی سطح شهرستان کرج بیش از 40 صورتجلسه تنظیم و به مراجع قضایی ارسال گردید . و از این تعداد 14 واحد متخلف با حکم قضایی دستور پلمپ گرفتند. و مابقی پرونده ها در جریان رسیدگی می باشند.

دکتر خدری در پایان ضمن تشکر از اداره کل تعزیرات حکومتی افزود با عنایت به گستردگی شهرستان کرج و وجود تعداد 1700 واحد عرضه کننده انواع فرآورده های خام دامی (گوشت، مرغ و ماهی) در بحث نظارت و کنترل با مشکلاتی مواجه هستیم ولی با برقراری اکیپهای سیار و مشترک بصورت شبانه روزی از این واحدها بازدید بعمل می آید و همچنین از شهروندان گرامی تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی مراتب را به سامانه رایگان 1512 دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند.
 
 
نظر شما
ادامه