کد خبر: ۲۹۶۱۸

نشست های علمی- دانشجویی دامپزشکی در راستای اشتراک گذاری مطالب علمی و کاربردی علوم دامپزشکی و استفاده از دانش و تجربیات دانشجویان دوره ی دکتری تخصصی دامپزشکی برگزار می گردد. از سایر اهداف این برنامه ایجاد یک دید بالینی، کاربردی تر و تغییر نگرش دانشجویان نسبت به علوم دامپزشکی و از سوی دیگر مهیا ساختن فضای مناسب برای افزایش تکنیک سخنوری و اعتماد به نفس دانشجویان محترم می باشد.

انجمن علمی دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه سراسری ارومیه مفتخر است که این برنامه را در زمینه بیماری های داخلی دام بزرگ تحت عنوان تشخیص و مدیریت بیماری سالمونلوز در دام های اهلی توسط آقای دکتر پیمان سمیع یوسفی و همچنین تشخیص و درمان اورام پستان گاو در زمینه ی بیماری های تولید مثل توسط آقای دکترعلیرضا کبیریان برگزار کرده است.

امیدواریم به یاری خداوند متعال و همت و یاری عزیزان این حرکت تداوم یابد و به صورت هفتگی برگزار گردد. و در آخر از همه ی مسئولین محترم و عزیزانی که ما را در این امر یاری رسانند و همچنین دانشجویانی که حضورشان باعث دلگرمی بود، صمیمانه تشکر و قدر دانی می کنیم.

"دامپزشکی صرفا به معنای درمان یک بیماری در دام نیست، بلکه این رشته نقش موثری در بهداشت عمومی و ارتقای سلامت جامعه دارد و با فقدان دامپزشکی، بدون شک بخشی از سلامت جامعه به خطر خواهد افتاد..."

 
 

 

نظر شما
ادامه