کد خبر: ۲۹۶۷۷
 

 «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به همراه هیاتی از مرکز بسته بندی کله پاچه و آلایش خوراکی دام در شهرستان خمینی شهر بازدید نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در ابتدای این بازدید مدیرعامل و مسئول فنی- بهداشتی شرکت، بخش های مختلف از جمله محل های بسته بندی آلایش، پیش سردها، تونل های انجماد، سپتینگ و... را برای بازدید کنندگان وهیات همراه توضیحاتی در خصوص چگونگی انجام مراحل کار ارائه دادند.

در این بازدید دکتر موحدی ضمن خسته نباشید به مدیریت و کارکنان واحد گفت: در شروع هرکاری مشکلاتی بوجود می آید، و کارآفرینیان تا به ثمر رسیدن کارشان بسیار زحمت می کشند. اینکه شما این واحد را برای اولین بار با چنین ساختاری تاسیس کردید، کار بسیار بزرگی انجام دادید و اینکه محصولات شما به چند استان از جمله تهران ارسال می گردد افتخاری برای استان است، با چنین حجم کاری، مدیریت صحیح این شرکت بسیار مشکل و مهم است که با تعاریفی که از این واحد شنیده شده امیدوارم در این امر موفق خواهید بود و دامپزشکی در این راهی که قدم برداشتید از هیچ کمک و راهنمایی جهت بهبود محصولات تولیدی از لحاظ کیفی و بهداشتی دریغ نمی کند.

قربانیان مدیرعامل واحد بسته بندی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و هیات همراه در این شرکت، گفت: این شرکت در زمینی به مساحت 4200 متر مربع و در ساختمانی با زیربنای 3300 متر مربع شروع به فعالیت نموده که برنامه های آینده توسعه این مجتمع می باشد. پروانه این شرکت برای بسته بندی روزانه 2500 دست کله پاچه، سیراب و شیردان، همچنین 1500 کیلوگرم آلایش خوراکی شامل دل، جگر و قلوه می باشد. و بصورت مستقیم 100 نفر نیرو در حال فعالیت هستند که می بایست از تمام همراهی و مشاوره هایی که اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در این مسیر پر فراز و نشیب با من داشتند تشکر نمایم.

در این بازدید دکتر مرادی رئیس، دکتر منتظری کارشناس اداره نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و دکتر جان بخش رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر مدیرکل دامپزشکی را همراهی می نمودند. که در ابتدای بازدید دکتر مرادی از مراحل تاسیس و شروع به کار این شرکت توضیحاتی ارائه نمود، همچنین دکتر جان بخش در خصوصی چگونگی نظارت بر تولید محصولات و ارسال آن به دیگر نقاط کشور نکاتی را بیان کرد.

 
 
نظر شما
ادامه