کد خبر: ۲۹۷۱۸
 

بر اساس گزارش های مردمی و با پیگیری های به عمل آمده از سوی اداره دامپزشکی شهرستان ری، یک واحد کشتار غیر مجاز دام در شهرستان ری شناسایی و تعطیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ری، «دکتر تاویلی» رئیس اداره دامپزشکی ری در این خصوص عنوان نمود: بر اساس گزارش های مردمی واصله مبنی بر کشتار غیر مجاز دام در یک دامداری واقع در منطقه گلحصار شهرستان و تائید موضوع پس از پی گیریهای به عمل آمده، روز شنبه مورخ 18/2/95 با مساعدت صمیمانه نهادهای قضایی و انتظامی شهرستان، کارشناسان این اداره به محل مورد نظر مراجعه نمودند که مشاهده شد افرادی سودجو در شرایطی اسفناک از نظر بهداشتی، اقدام به ذبح تعداد زیادی دام نموده اند و در بازرسی های به عمل آمده تعدادی لاشه، دنبه و کله پاچه گوسفندی کشف و ضبط گردید.

دکتر تاویلی افزود: این اقدام یقیناً تهدید جدی بهداشت عمومی و امنیت غذایی محسوب گردیده و دامپزشکی با تمام توان در جهت برخورد با تهدید کنندگان بهداشت عمومی اقدام خواهد نمود.

وی همچنین ضمن قدردانی از شهروندان به جهت ارسال گزارش های مربوط به اقدامات غیر بهداشتی در زمینه فراورده های خام دامی عنوان نمود: خوشبختانه شهروندان محترم شهرستان تعامل بسیار مثبت و سازنده ای با این اداره دارند و شناسایی این واحد و تعدادی دیگر در گذشته بر اساس گزارش های مردمی بوده است.
 
 
نظر شما
ادامه