کد خبر: ۲۹۷۲۶
 

جلسه شورای معاونین امروز در مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور، جلسه شورای معاونین در روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در مرکز ملی تشخیص با حضور دکتر خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور، مشاورین و معاونین برگزار شد.

دکتر خلج رییس سازمان دامپزشکی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در خصوص توجه بیش از پیش به موضوع ارتقاء فضاهای آزمایشگاهی در مرکز ملی تشخیص و همچنین بهینه سازی شرایط آزمایشگاههای کشور در راستای استانداردهای بین المللی و در زمینه های تشخیصی تاکید کرد و دستورات لازم در خصوص تخصیص منابع خاص و نیز رفع مشکلات کمبود نیروهای تخصصی آزمایشگاهی برای مرکز ملی تشخیص را صادر نمود.

در ادامه دکتر حقیقی رئیس مرکز ملی تشخیص گزارشی از اهم فعالیت های مرکز ملی تشخیص در سال 1394 و برنامه های سال 1395 ارائه نمود. همچنین پتانسیل های آزمایشگاهی مرکز در دو زمینه تشخیص بیماریها و کنترل کیفی مواد غذایی، دارو و مواد بیولوژیک تشریح شد.

در پایان از بخش های مختلف مرکز ملی تشخیص بازدید صورت گرفت و رییس سازمان و هیئت همراه در جریان روند کارهای تشخیصی در مرکز ملی تشخیص قرار گرفتند.
 
 
نظر شما
ادامه