کد خبر: ۲۹۷۶۵
 

«دکتر علی اصغر شریفی» به اتفاق هیات همراه از شرکت عرفان دارو که در زمینه تولید داروهای دامپزشکی فعالیت می نماید در شهرستان ساوجبلاغ بازدید بعمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این بازدید دو ساعته که از قسمتهای مختلف این شرکت به عمل آمد، مدیر کل دامپزشکی استان ضمن اشاره به ظرفیت بالای استان در تولید داروها و مکمل های دامی گفت: استان البرز دارای رتبه نخست تولید داروهای دامی در سطح کشور می باشد که نشان از ظرفیت خوب شرکتهای فعال در این زمینه می باشد.

شریفی همچنین از نظارت های اداره تشخیص و درمان دامپزشکی بصورت مستمر بر فعالیت کارخانجات دارویی دامی همچون سنوات قبل خبر داده و گفت تمامی تولیدات و محصولات این شرکت ها به دقت کنترل و پس از انجام آزمایشات لازم و کسب نتیجه مطلوب به بازار ارسال می گردند.

وی در ادامه نیز اظهار امیدواری نمود در سال 95 که بعنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است بتوانیم در عرصه تولید واکسن و دارو های دامی همواره پیشتاز باشیم.

در پایان نیز جلسه صمیمی برگزار و مدیریت شرکت عرفان دارو ضمن تشکر ویژه از حضور مدیر کل دامپزشکی استان در این شرکت در خصوص مشکلات و موانع موجود در راه تولید اینگونه محصولات بحث و مشکلات و موانع را بیان کرد.

 
 
نظر شما
ادامه