کد خبر: ۲۹۸۰۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
گزارش تصویری:
در این مراسم، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، رئیس سازمان نظام دامپزشکی، رئیس جامعه دامپزشکان ایران و بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان دامپزشکی کشور حضور داشتند ...

جکیم مهر - برنامه‌ی بزرگداشت جایگاه استادی «دکتر ایرج نوروزیان» سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه در دانشکده‌ی دامپزشکی دانشگاه تهران، تالار استاد رضا رستگار برگزار شد.

 

دکتر احمدرضا محمدنیا، عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد که مجری برنامه هم بود، از رفتار خوب و شخصیت دکتر نوروزیان گفت و او را وزنه و بازوی دامپزشکی کشور دانست.
دکتر محمد وجگانی، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران: دکتر نوروزیان استادی است که لباس استادی او به زیور اخلاق آراسته است.
دکتر داوود شریفی، معاون پژوهشی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، در سخنانی به زبان انگلیسی از پروفسور نوروزیان سپاس‌گزاری کرد.
دکتر مهدی خلج، رییس سازمان دام‌پزشکی کشور: دکتر نوروزیان با چهره‌ی متبسم و خندان با همه روبه‌رو می‌شدند و با دانشجویان خوش‌برخورد بودند.

اجرای موسیقی سنتی
دکتر محمدرضا صفری، رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا: از سوی جامعه دامپزشکی ایران از خدمات ارزنده‌ی دکتر ایرج نوروزیان سپاس‌گذاری می‌کنم.
دکتر حسن تاج‌بخش، چهره ماندگار دامپزشکی ایران: دکتر نورزیان همیشه اخلاق‌مدار بوده است. او دنیای علم و دنیای اخلاق است و دانشجویان را مانند فرزند خودش دوست دارد.
دکتر پیام محبی، رئیس هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران: دکتر نوروزیان باپیشینه‌ترین و قدیمی‌ترین رئیس هیات‌مدیره جامعه دامپزشکان است که به من درس زندگی داد و موثرترین فرد در هیات‌مدیره است که حرف‌هایش راه‌گشا است.
دکتر سید محمدمهدی کیانی، از 51 سال آشنایی با دکتر نوروزیان گفت و این‌که ایرج نوروزیان کارش را با عشق و علاقه انجام می‌دهد.
دکتر نوروزیان در سخنانی کوتاه از همه‌ی استادانش سپاس‌گزاری کرد و با نام بردن ازهمه‌ی آن‌ها، در پایان از مادرش به عنوان بزرگ‌ترین آموزگار خود یاد کرد و از زحمات خواهرش نیز سپاس‌گزاری کرد.
 
منبع: امرداد
 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
3
تجلیل از بزرگان حرفه دامپزشکی کمترین کاری است که برای این عزیزان انجام میگیرد
میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت
میخانه و مستی ره و رسم دگری داشت
قدردان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
بزرگترین افتخار دوران دانشجوی این حقیر شاگردی اساتیدی است که از محضر آنها بسیار آموختیم. دکتر نوروزیان عزیز یکی از این اساتید دوست داشتنی است که برای همیشه خود را مدیون ایشان می دانم. حسن خلق، ادب و خوش فکری خصایصی است که برای من کمترین تا هستم یاداور این بزرگوار خواهد بود. خدا سایه این بزرگوار را بر سر ما و حرفه ما پایدار نگه دارد. دست و روی استاد را از راه دور می بوسم!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
3
1
اصلا برازنده نيست در مراسم رسمي با پيراهن استين كوتاه ظاهر شد
محمد مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
1
1
همکار محترم شما این همه عزیز خدمتگذار در حرفه دامپزشکی را ندیدی فقط یک پیراهن آستین کوتاه را دیدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
ایشان رئیس انجمن جراجی و میزبان اصلی این مراسم بودند
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
1
استاد دکتر نوروزیان حقیقتا انسان متواضعی هستند.
نظر شما
ادامه