کد خبر: ۲۹۸۷۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
رئیس نظام دامپزشکی استان زنجان:
«دکتر افشین عراقی» افزود: نیروی فنی مسئول بهداشتی نباید از کارفرما حقوق بگیرد، بلکه این موضوع باید از طریق سیستم دیگری انجام شود که در قانون نیز آمده است ...
 
 

حکیم مهر - رئیس نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: کشتارگاه‌ها و مراکز بسته بندی فرآورده‌های خام دامی فعال در این استان موظف به انعقاد قرارداد با شرکت "نظام سبز سلامت" هستند و در صورت رعایت نکردن این مورد با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر افشین عراقی» افزود: هر کشتارگاهی دارای مسئول فنی است و این نیرو کارمند کشتارگاه نیست، بلکه ضامن رعایت موارد بهداشتی در کشتارگاه‌ها می باشد.

وی با تاکید بر اینکه رابطه حقوقی بین کارفرما و مسئول بهداشتی باید بر اساس قانون باشد، اظهارکرد: نیروی فنی 'مسئول بهداشتی' نباید از کارفرما حقوق بگیرد، بلکه این موضوع باید از طریق سیستم دیگری انجام شود که در قانون نیز آمده است.

رئیس نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: زمانی که نیروی فنی از کارفرما حقوق بگیرد نمی تواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

عراقی تاکید کرد: هم اکنون شرکت "سبز سلامت" سیستم بهتری برای انعقاد قرارداد بین صاحبان کشتارگاه‌ها و واحدهای بسته بندی فرآورده‌های خام دامی در زنجان شناخته شده است تا مسئولان بهداشتی از طریق این شرکت حقوق خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: واحدهای بیان شده ماهانه 70 میلیون ریال به این شرکت پرداخت خواهند کرد و این مبلغ شامل حق دارایی، بیمه و 9 درصد ارزش افزوده است.

رئیس نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: هر واحد تولیدی که به مردم مواد پروتئینی عرضه می کند باید به منظور ارائه فرآورده‌های خام دامی سالم، با شرکت 'سبز سلامت' قرار داد منعقد کند.

عراقی اظهارکرد: دستورالمعل انعقاد قرار داد سال گذشته به واحدهای بسته بندی فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور در استان زنجان ابلاغ و از ابتدای امسال نیز عملیاتی کردن آن اجباری شده است.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ یک از این واحدهای بیان شده اقدام به انعقاد قرارداد نکرده اند و در صورتی که از این مساله تمکین نکنند با این واحدها برخورد خواهد شد.

رئیس نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: انعقاد قرارداد واحدهای بسته بندی فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور با شرکت 'سبز سلامت' توسط دولت و قوه قضائیه پیگیری می شود و این مساله در راستای قطع رابطه مالی بین کارفرما و مسئول بهداشتی و حفظ سلامت فرآورده‌های خام دامی است.

کشتارگاه‌ها و واحدهای بسته بندی برای انعقاد قرارداد با شرکت 'نظام سبز سلامت' اقدام کنند

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان نیز در ادامه گفت: انعقاد این قرار داد دوجانبه بین واحدهای بسته بندی فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های این استان، دستورالعمل اجرایی ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی است.

«دکتر محمدرشید کرمی» افزود: انعقاد قرارداد واحدهای بسته بندی فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور با شرکت 'سبز سلامت' با هدف حفظ سلامت، امنیت غذایی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و قطع رابطه مالی بین مسئول بهداشتی و کارفرماست که با این اقدام سلامت این فرآورده‌ها تضمین می شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر چهار واحد بسته بندی فرآورده‌های خام دامی، پنج کشتارگاه صنعتی طیور و دو کشتارگاه دام در این استان فعال است.

سال گذشته 53 هزارو 517 راس دام سبک و سنگین و 17 میلیون و 460 هزار و 342 قطعه طیور در کشتارگاه‌های این استان کشتار شده بود.
 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
2
0
مسئول فنی کارمند کشتارگاه است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
2
3
......................................................... نظام سبز یک شرکت خصوصیه با هدف سود بردن کلان.رابطه مالی با کارفرما هم از این طریق قطع نمیشه.فقط یک نون خور دندان گرد به عنوان واسطه اضافه میشه.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
2
1
قطعا برخورد خواهيم كرد.اين جمله نشان از توهم دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
3
1
قبلا همچین طرحی بوده خود اون نظام پول مسول فنی رو میخورده
پرهام
|
Finland
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
0
تنها راهکار تعیین مالیات بر ارزش افزوده برای محصولات خام دامی و اختصاص آن جهت کنترل سلامت این محصولات می باشد.
بون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
1
نظام سبز سلامت هيچ خدماتي انجام نمي دهد فقط پول مفتي از حقوق دكتر وكاردانها معادل هفده درصد كسر مي كند كه قانوني نيست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
........ نگو دکتر
دکتر بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
2
قول دادن عملی کنند انشاء ا.... سال 2099
نظر شما
ادامه