کد خبر: ۲۹۹۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

آئین نکوداشت «عباس رجایی» نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با حضور قائم مقام و معاونین وزیر جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار استان مرکزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، رئیس اراضی کشاورزی کشور و جمعی از مدیران استان مرکزی، شامگاه پنج شنبه در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در این مراسمگفت: عباس رجائی، با پشتکار و پیگیری در تصویب قانون های مادر و ماندگار بخش کشاورزی درآبادانی و توسعه این بخش نقش به سزایی ایفا کرد.

«خلیل آقایی» افزود: وی با عشق، علاقه، پشت کار و جدیت، در مجلس شورای اسلامی فعالیت کرد و وقتی حرکتی را در مجلس آغاز می کرد، جریان سازنده ای را کشور به راه می انداخت.

وی بیان کرد: رجایی که ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی را بر عهده داشت برای مسائل وقت می گذاشت و نظر افراد نخبه و اساتید حوزه های مختلف را جویا می شد.

آقایی گفت: قوانینی که با همت رجایی به تصویب رسید و برخی بر آنها خرده می گرفتند هم اکنون آثارشان مشخص شده و افراد زیادی از مزایای آن بهره مند شده و تاثیرات آن بر بخش کشاورزی آشکار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در این آئین گفت: برگزاری آئین نکوداشت رجایی نشان می دهد که مردم و کشور قدردان خدمات انسان های دلسوز و خدمتگزارانی هستند که با تعلق خاطر و خلوص نیت برای توسعه و پیشرفت کشور و انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

«آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی» افزود: خدمتگزارانی که بدون تحریک احساس های فکری، اعتقادی و سیاسی مردم به فعالیت و تلاش پرداخته و خدمت به مردم، انقلاب و کشور را سرلوحه کار خود قرار می دهند از نتیجه و برکات این مجاهدت ها در راه خدا خود نیز بهره مند شده و در اذهان مردم و افکار عمومی ماندگار می شوند.

وی ادامه داد: خانواده رجایی اسوه ایثار، فداکاری و شهادت در راه خدا هستند که با تقدیم سه شهید والا مقام به اسلام و انقلاب دین خود را به کشور، انقلاب و امام راحل(ره) ادا کرده اند.

امام جمعه اراک گفت: نمایندگان به عنوان افراد تاثیرگذار در کشور در فعالیت های بزرگ و راهبردی می توانند نقش آفرینی کرده و با دنبال کردن منافع استان و کشور در سطح ملی و بین المللی آثار و برکاتی از خود به یادگار بگذارند.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشاورزی و محیط زیست با حیات بشریت گره خورده و در صورت نابودی هر یک از آنها زندگی انسانی نیز نابود می شود.

وی ادامه داد: سالانه حدود 20 میلیارد تن خاک مرغوب کشاورزی بر اثر فرسایش و بهره برداری بی رویه انسان از طبیعت نابود می شود که این فاجعه بزرگی برای جامعه انسانی و حیات بشریت به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مردم در مجلس به کسانی احتیاج دارند که در برابر تخریب ها و تجاوزها به طبیعت و محیط زیست ایستادگی کنند و مسائل این بخش را دنبال کنند.

استاندار استان مرکزی نیز در این آیین گفت: در این همایش از چهره سربلند و خدمتگزار شایسته این استان تقدیر می شود که شهرستان اراک، استان و کشور از داشتن چنین فردی به خود می بالد.

«محمود زمانی قمی» افزود: از مردم این دیار با فرهنگ و تمدن کهن؛ انتظاری جز تقدیر و تشکر از افرادی که برای سربلندی و پیشرفت استان و کشور تلاش و فعالیت می کنند، وجود نداشت.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب نیز در این آئین گفت: امروزه ما هرچه داریم از برکت خون پاک شهدا و امام شهداست و آرمان ها، اهداف و راه آنان ذخیره انقلاب و اسلام است.

عباس رجائی افزود: آرامش امروز ایران اسلامی و اقتدار آن در جهان مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.
در پایان این مراسم قائم مقام و معاونان وزیر جهاد کشاورزی و استاندار استان مرکزی با اهدای لوح از خدمات 12 ساله عباس رجایی در مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

رجایی سه دوره متوالی نمایندگی مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت.

 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
می بینید ........... چطور وقتمون و وقت مملکت رو تلف میکنیم! دهها نفر منتظرند که ................ برای رفع مشکلشان وقت بگیرند و اینها نکوداشت فردی رو برگزار میکنند که یا رد صلاحیت شده یا رای نیاورده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
1
با سلام ایشان یکی از حامیان اصلی .................. بودند که ................... با رد صلاحیت ایشان توسط مردم حوزه انتخابیه اراک امید است زنگ اخطاری برای سایر مسئولین باشد.
نظر شما
ادامه