کد خبر: ۲۹۹۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

ریيس سازمان غذا و دارو نظارت سازمان ملی استاندارد بر تجهيزات را موازی كاری خواند و گفت: اين موازی كاری از گذشته وجود داشته و قانون جديد نيز آن را تاييد می‌كند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر رسول ديناروند» ریيس سازمان غذا و دارو با اشاره به تصويب قانون دخالت سازمان ملی استاندارد در حوزه ی نظارت تجهيزات، گفت: اين موازی كاری از گذشته وجود داشته و مجلس نيز هفته پيش با تصويب قانون نظارت بر تجهيزات توسط سازمان ملی استاندارد، مجدد آن را تاييد كرد.

وي ادامه داد: طبق سياست‌های كلان، متولی نظارت بر كالاهای سلامت، وزارت بهداشت است. البته برخلاف تصور برخی، اين قانون اختيارات وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را سلب نمی‌كند.

ديناروند عنوان كرد: از طرفی تصويب قانون اختيارات سازمان غذا و دارو در حوزه‌ی نظارت، كنترل سلامت و اصالت كليه كالاها با اكثريت آرا در مجلس، نشان از نقش پررنگ سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت در اين حوزه دارد.

ریيس سازمان غذا و دارو يادآور شد: اميدواريم تفاهمی ميان سازمان‌های غذا و دارو، استاندارد و دامپزشكی برقرار تا از اين موازی‌کاری ها كاسته شود.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
بهتره که از لفظ لغت موازی کاری استفاده نکنند چرا که این لغت در علم سیاست در چارچوب نیرو های امنیتی اطلاعاتی قابل معنی است. چرا که Parallelism در سطوح مدیریت قابل معنی نیست و Political parallelism تعبیر بهتری است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
اینا که هیچکام در خط راست کار نمیکنن واضحه که در جاهای مختلفی خطوطشون همدیگر را قطع میکنه پس اصلا نمیتتونن موازی باشند بهتره منقطع بگیم
نظر شما
ادامه