کد خبر: ۲۹۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

برنامه های رییس سازمان دامپزشکی کشور در سفر به استان مرکزی، حضور در نشست شورای هماهنگی دامپزشکی استان با بخش خصوصی، دیدار با استاندار، بازدید از یک واحد مرکز بسته بندی فرآورده های خام دامی و حضور در آئین نکوداشت رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، «دکتر مهدی خلج» رییس سازمان دامپزشکی کشور در سفر به استان مرکزی با استاندار این استان دیدار، از مرکز بسته بندی فرآورده های خام دامی بازدید و در آئین نکوداشت مهندس عباس رجائی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

دیدار رییس سازمان دامپزشکی کشور با استاندار مرکزی

دکتر مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور به همراه دکتر خالد خداویردی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، دکتر محسن شانقی مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی و دکتر آرش آذرنوش معاون دفتر بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور با استاندار مرکزی و معاونین ایشان در عصر پنج شنبه در محل استانداری دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی با اشاره به وظایف گسترده مجموعه دامپزشکی گفت: دامپزشکی در دو بعد بهداشتی و اقتصادی دارای طیف گسترده ای از وظایف بوده که در عرصه بین المللی در دولت تدبیر و امید توانسته ایم قدم های مهم و موثری با کشورهای همسایه و اروپایی در زمینه بهداشت دام و فرآورده های دامی برداریم.

مهندس محمود زمانی قمی استاندار مرکزی ضمن تقدیر از زحمات دامپزشکی و اعلام آمادگی برای رفع مشکلات این اداره کل اظهار داشت: سازمان دامپزشکی مسئولیت سنگینی در زمینه تأمین سلامت، بهداشت فراورده ها و محصولات خام دامی و تأمین خوراک بهداشتی دام بر عهده دارد و انجام این مهم از ملزومات تضمین کننده سلامت جامعه است.

بازدید از یک واحد مرکز بسته بندی فرآورده خام دامی

در ادامه این سفر رییس سازمان دامپزشکی کشور از یک واحد مرکز بسته بندی فرآورده های خام دامی بازدید و ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت واحد بر تولید و عرضه فرآورده های خام دامی سالم بر نقش دامپزشکی در زنجیره تولید تا مصرف اشاره نموده و بر تقویت و توسعه نظارتهای بهداشتی دامپزشکی تاکید کرد.

حضور در آئین نکوداشت رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی

در پایان سفر رییس سازمان دامپزشکی کشور به استان مرکزی شامگاه پنج شنبه در آئین نکوداشت مهندس عباس رجائی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

در این مراسم آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، مهندس محمود زمانی قمی استاندار مرکزی، معاونان وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، رئیس اراضی کشاورزی کشور و جمعی از مدیران استان مرکزی در این آیین که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، حضور داشتند  و در پایان این با اهدای لوح از خدمات 12 ساله عباس رجایی در مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.
رجایی سه دوره متوالی نمایندگی مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت  .

 










 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غمگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
جای تاسف دارد که برای فردی ائین نکو داشت میگیرند که رد صلاحیت شده است آنهم به دلیل ............. محرز و نه به دلایل سیاسی ، و رئیس سازمان هم در آن شرکت می نماید . ایکاش شورای محترم نگهبان ایشان را رد صلاحیت نمیکرد تا ایشان هم مانند دیگر نماینده اراک رای نمی آوردند و از توهم خارج می شدند .
نظر شما
ادامه