کد خبر: ۲۹۹۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: پروژه آزمایشگاه تخصصی شرق کشور حدود 45 تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تاکنون بیش از 9 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر رفیعی پور» با اشاره به اینکه پروژه آزمایشگاه تخصصی شرق کشور حدود 45 تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: تاکنون بیش از 9 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده و پیش بینی می شود حدود 40 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل این پروژه ارزشمند نیاز باشد.

وی ادامه داد: در صورت تکمیل پروژه ساختمانی، حدود 50 میلیارد ریال تجهیزات و اقلام فنی و آزمایشگاهی توسط سازمان دامپزشکی کشور از محل اعتبارات ملی به این پروژه تعلق می‌گیرد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: راه اندزی این آزمایشگاه تخصصی علاوه بر عدم وابستگی خراسان جنوبی به استان تهران و خراسان رضوی برای انجام برخی آزمایشات فوق تخصصی، زمینه ارتقای شاخص های بهداشتی در حوزه تولید و صادرات می شود که سبب رشد سرمایه گذاری و افزایش ضریب ارزش افزوده نیز خواهد شد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
با سلام
این آزمایشگاه تخصصی محلی برای جذب بوجه وگرنه اذربایجان غربی با اون ازمایشگاه ممتاز منطقه ای چقدر نمونه تخصصی براش ارجاع داده میشه...ماشالله موفق باشید
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
پنج میلیارد تومن یعنی حدود یک و نیم میلیون دلار.
سوال اول اینکه تجهیز کدام دستگاه های ازمایشگاهی چنین هزینه ای دارد؟
و سوال دوم اینکه آیا عدم وابستگی یک استان (خراسان جنوبی) به یک استان همجوار(خراسان رضوی) و پایتخت صرفه اقتصادی و توجیه برای چنین هزینه ی هنگفتی را دارد؟
نظر شما
ادامه