کد خبر: ۲۹۹۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
بر اساس دستورالعمل سازمان دامپزشکی مراکز آماده سازی فرآورده های خام دامی یا سوپر پروتئین ها که بدون مجوز بسته بندی مبادرت به عرضه فرآورده های خامی دامی می کنند، صرفاً مجاز هستند فرآورده خام دامی را بنا به تقاضای مشتری و در حضور وی آماده سازی و تحویل کنند و مجاز به قطعه بندی و بسته بندی و عرضه با نام و نشان مرکز نیستند.
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر عباس عباسی» مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: این گونه مراکز که عمدتاً در کلان شهرها احداث می شود، طبق نقشه الگویی سازمان دامپزشکی کشور ساخته شده و سامانه های بهداشتی GMP  و HACCP  در آنها استقرار می یابد و دارای مسئول فنی بهداشتی دکتر دامپزشک بوده که در طول مدت فعالیت حضور دارند.

دکتر عباسی اضافه کرد: این گونه مراکز مجازند کلیه فرآورده های خام دامی را که دارای شناسنامه تولید می باشند از مراکز بسته بندی و قطعه بندی مستقل و وابسته که شرایط تولید را دریافت نموده اند، در غرفه های تعبیه شده در مرکز آماده سازی عرضه کنند.

وی تصریح کرد: این مراکز می توانند انواع فرآورده های خام دامی را بصورت همزمان و بصورت تازه و منجمد عرضه کنند و سیاست سازمان دامپزشکی کشور توسعه اینگونه مراکز در شهرهای پر جمعیت است.

وی در ادامه گفت: دریافت تمامی فرآورده های خام دامی و همچنین کلیه ضایعات ناشی از آماده سازی این گونه مراکز در چارچوب دستورالعمل مربوطه با نظارت و گواهی حمل بهداشتی مسئول فنی بهداشتی به مراکز تبدیل ضایعات که از دامپزشکی مجوز فعالیت دارند هدایت می شوند.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
1
حکیم مهر

دستورالعمل با آنچه در مصاحبه گفته شده تفاوت دارد.
لطفا مقایسه کنید
و اطلاع رسانی نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
0
"تحت نظر مسوول فني است" را تمبرش كنيد تا در تاريخ ثبت گردد
دبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
1
لطف کنیدبه ادارات کل استانهااعلام کنیدکه شرایط کارروآسان کنندتاکارآفرینان فراررابرقرارترجیح ندهند.بااین طرح بالای هزاردامپزشک.هزاران کارگرصاحب شغل می شوند.پشت میزنشینی ودستورات الکی وپاگیردادن دردی ازبیکاری واشتغال این جوانان روتسکین نمیدهد.طبق آیین نامه خودسازمان هرقصاب ومرغ فروشی میتونه بایه میزکاراستیل وچندتایخچال خوب ویه رختکن وبابکارگیری یه دکتردرحضورمشتری وبارعایت بهداشت یه ذره اعتمادمردموجلب کنه چراکه متاسفانه اینهمه تقلب توکشتارگاههاوبسته بندیها مردموبدبین کردن
نظر شما
ادامه