کد خبر: ۲۹۹۶۴
دکتر سید اصغر برائی نژاد - مدیر کل دامپزشکی استان تهران
 

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: سازمان دامپزشکی، سازمان جهاد، حفظ نباتات، قرنطینه انسانی و غیره از جمله مراکزی هستند که باید در قالب یک پنجره واحد در گمرک حضور داشته باشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، «دکتر سید اصغر برایی نژاد» با بیان اینکه بر اساس تصویب هیئت وزیران، دستگاه های اجرایی که خدمات ارائه می دهند باید در قالب یک برنامه کامل خدمات رسانی در مراکزی که گمرک حضور دارد حاضر باشند، گفت: سازمان دامپزشکی، سازمان جهاد، حفظ نباتات، قرنطینه انسانی و موسساتی که برای ورود و خروج اظهار نظر می کنند، از جمله مراکزی هستند که باید در قالب یک پنجره واحد در گمرک حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) که مبادی ورودی و خروجی بوده، پنجره واحد تشکیل شده است و امیدواریم در گمرک شهریار این پنجره واحد، تقویت شود.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران با بیان اینکه اکنون ضعف های بسیاری در بخش منابع انسانی، منابع مالی و تجهیزات داریم، افزود: این موضوع از سوی سازمان مدیریت مطرح و مقرر شده که ضعف های موجود رفع و امکانات در اختیارمان قرار بگیرد، تا بتوانیم در قالب این پنجره واحد خدمات را در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

برایی نژاد تصریح کرد: همچنین برای رفع موانع موجود، سازمان مدیریت و سازمان دامپزشکی قول مساعد داده اند و تفاهم نامه ای هم در این راستا منعقد شده که تا پایان سال مشکلات در حوزه آزمایشگاهی، قرنطینه و ... در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) و گمرک شهریار رفع و منابع و تجهیزات مورد نیاز تامین شود.
 
 
نظر شما
ادامه