کد خبر: ۲۹۹۶۷
 
 

سازندگان واکسن جدید طیور اعلام کرده اند که این واکسن در مقابل آنتریت و تیفیموریوم سالمونلا حفاظت بهتر و طولانی تری خواهد داشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ITPNews ، موسسه IDT Biologika در طول نمایشگاه دام و طیور در ماه مه از این واکسن جدید روونمایی کرد.

این کمپانی اعلام کرد که این واکسن از جوجه های طیور به طور طولانی تر نسبت به واکسن های قبلی محافظت خواهد کرد و حیطه حفاظت آن گسترده است، یعنی هم در مقابل آنتریت سالمونلا و هم در مقابل تیفیموریوم سالمونلا حفاظت خواهد کرد.

کمپانی Hysolv Animal Health بازاریابی برای این واکسن در انگلستان و ایرلند را بر عهده خواهد داشت. این اقدام انگلستان آغاز استفاده از این واکسن در کل اروپا خواهد بود.

این یک واکسن زنده خوراکی است و از طریق آب در سه نوبت به طیور داده می شود. همچنین در مقابل دیگر سویه های آنتریت سالمونلا و همچنین سویه های تک فازی تیفوریم محافظت می کند.

دکتر دنیل ویندهورست (Dr Daniel Windhorst ) متخصص واکسن سالمونلا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی FarmingUK  گفت: این واکسن که سالموواک 440 (Salmovac 440 ) نام دارد و از اواخر ماه مه در انگلستان موجود خواهد بود، از نظر قیمت با واکسن موجود در بازار یکسان است، اما درجه حفاظت آن بیشتر است. تصمیم بر آن بود تا با همان قیمت، حفاظت بیشتری را به مشتریان عرضه کنیم. بدین ترتیب برای آن ها نیز استفاده از واکسن آسان خواهد بود.
 
 
برچسب ها: سالمونلا، واکسن،
نظر شما
ادامه