کد خبر: ۲۹۹۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

مدير کل دامپزشکي استان اصفهان در جلسه شوراي نظام دامپزشکي اين استان بر اجراي کامل دستورالعمل اجرايي ماده 19 آئين نامه نظارت بهداشتي دامپزشکي تأکيد کرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان نظام دامپزشکي ج.ا.ا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني نظام دامپزشکي استان اصفهان، جلسه شوراي نظام دامپزشکي استان اصفهان با حضور کليه اعضاي اين شورا و دکتر صفري رئيس و دکتر انصاري‌فرد مدير حوزه رياست سازمان نظام دامپزشکي عصر ديروز در محل شوراي نظام دامپزشکي استان اصفهان برگزار شد.

بر اساس اين گزارش در ابتداي اين نشست، دکتر اخوان رئيس نظام دامپزشکي استان اصفهان گزارشي از عملکرد اين نظام، همچنين روند اجرايي دستورالعمل ماده 19 آئين نامه نظارت بهداشتي دامپزشکي و نحوه عقد قراردادهاي مسئولين فني بهداشتي در سال‌هاي 93 و 94 را ارائه داد.

دکتر صفري رئيس سازمان نظام دامپزشکي در ادامه اين نشست عملکرد نظام دامپزشکي استان اصفهان را مثبت ارزيابي کرده و راهکارهايي را براي اصلاح قراردادهاي مسئولين فني بهداشتي ارائه داد.

دکتر موحدي مديرکل دامپزشکي استان اصفهان نيز در اين جلسه قطع ارتباط مالي مسئولين فني بهداشتي و کارفرما را از جمله سياست‌هاي پيش روي اين اداره کل خواند و بر اجراي کامل دستورالعمل ماده 19 آئين نامه نظارت بهداشتي دامپزشکي تأکيد کرد.

شايان ذکر است در انتهاي اين نشست پس از بررسي و تبادل آرا مقرر شد؛ عقد قراردادهاي مسئولين فني بهداشتي پس از انجام اصلاحات مربوطه و در راستاي نامه دکتر هاشم زاده معاون بهداشتي و پيشگيري سازمان دامپزشکي کشور، مشابه سال گذشته صورت گيرد.


  

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
0
عقد قرارداد امسال مشابه سال گذشته....خیلی زحمت کشیدن تغییرات کاملا احساس میشه..
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
0
سال گذشته نود چهار نظام دامپزشكي استان اصفهان زحمات شايان ذكري در اين راستا كشيدن كه جا داره از دكتر اخوان و تمامي همكارانشون كمتل تشكر داشته باشيم اما مناسفانه امسال تمام زحمات روبه پوچي رفت و با برگشت به قبل كه واقعا جاي تاسف داره
مصطفی قلاوند
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
با عرض پوزش، متاسفانه در این چند سال اخیر با پدیده عجیب موبایل در جلسه مواجه شدیم که در برخی از جلسات بنده اجازه نمیدم که کسی در جلسه ای که با بنده حضور داره موبایل خودش رو بر روی میز جلسه بذاره و این تذکر رو بنده به همکار و حتی کسی که قراره من با ایشون قرارداد ببندم متذکر میشوم.
این عمل نه تنها باعث کاهش میزان تمرکز در جلسه میشه حتی نتیجه معکوس در روند مذاکرات رو نیز به همراه داره و نتیجه لازم در اکثر مواقع گرفته نمیشه.
این معضل اجتماعیه که باعث شده در برخی مواقع به دید فخر فروشی تبدیل شده در صورتی که از نگاه روانشناسی گذاشتن موبایل بر روی میز نتیجه منفی روانی دارد.

تعجب آوره که حتی سویچ ماشین هم بر روی میز میگذارند...


اینها نکات ریزی هستند که مدیران میبایست به آنها توجه کنند.
کارشناس
|
Iraq
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
روحانی مچکریم
نظر شما
ادامه