کد خبر: ۳۰۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

گردهمایی یک روزه ناظرین شرعی حوزه دامپزشکی استان تهران در تاریخ 9/3/95 با حضور «آیت الله عالمی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، «دکتر فلسفی» مدیرکل حوزه ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، «حاج آقا کلانتری» نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور، «حاج آقا صالح آبادی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و تنی چند از مسئولین کشوری و استانی در محل اداره کل دامپزشکی استان تهران تشکیل گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در این جلسه «دکتر سید اصغر برائی نژاد» مدیرکل دامپزشکی استان ضمن خیرمقدم به میهمانان و مدعوین بر ضرورت اعمال نظارت های شرعی و بهداشتی تاکید نمود.

در ادامه «آیت الله عالمی» نماینده دفتر ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تشکر از ناظرین شرعی بر ضرورت همکاری ناظرین بهداشتی و شرعی تاکید نمود.

سپس «حاج آقا کلانتری» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان دامپزشکی کشور ضمن ارائه گزارشی از عمکلرد نظارت شرعی بر محصولات تولیدی در کشتارگاه ها و بسته بندی های استان اظهار داشت: بایستی به مردم این اطمینان را داد که محصولات تولیدی با نظارت دقیق شرعی به صورت حلال و پاک روانه بازار مصرف می گرددو از این لحاظ هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

در انتها از نفرات برگزیده در خصوص نظارت ذبح شرعی با اهداء لوحی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
................... ضرورت همکاری ناظرین بهداشتی و ناظرین شرعی ........................ ناظرین شرعی سر کار حاضر نشوند و آخر ماه اطلاعات و آمار مربوطه را از ناظر بهداشتی اخذ و رونوشت کنند!!!!!!!
نظر شما
ادامه