کد خبر: ۳۰۰۴۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» از انتخابات نظام دامپزشکی استان‌ها که در 7 آبان سال جاری برگزار می‌شود، خبر داد و افزود: این انتخابات می‌تواند اتفاق مهمی برای تثبیت و تقویت جایگاه دامپزشکی باشد ...
 
 

حکیم مهر - رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دامپزشکی باید به جایگاه واقعی خود برسد، گفت: انتخابات سازمان نظام دامپزشکی کشور 7 آبان ماه در استانها برگزار می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر محمدرضا صفری» در نشست با مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی استان کرمان و دامپزشکان بخش خصوصی، با اشاره به اینکه حوزه دامپزشکی در استان کرمان حوزه گسترده و تأثیر گذاری است، گفت: امیدواریم با مشارکت و تعامل بخش خصوصی فعالیت ها در این زمینه بیشتر و خدمات خوبی برای بهره برداران و دامداران داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر که استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح شده، می تواند برنامه های خوبی در تولید و ارتقاء برنامه های سلامت محور داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا آزمون های تأیید صلاحیت حرفه ای برای ورود به بازار کسب و کار با کمک دانشگاه و با محوریت نظام دامپزشکی استان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تأکید ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی این است که حفظ جایگاه نظارتی، فنی و بهداشتی بتواند به درستی صورت گیرد.

ریس سازمان نظام دامپزشکی گفت: یکی از رسالت های اساسی نظام تنظیم و استاندارد سازی روابط حرفه ای، دفاع از حقوق و کارکنان و بهره برداران و آموزش و تحقیقات دامپزشکی است.

دکتر صفری همچنین از انتخابات سازمان نظام دامپزشکی استان ها که در 7 آبان سال جاری برگزار می شود، خبر داد و افزود: این انتخابات می تواند اتفاق مهمی برای تثبیت و تقویت جایگاه دامپزشکی باشد.
 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
جناب دکتر صفری با این بازی که شما شروع کردین در صدور پروانه ها و دعوای تموم نشدنیتون با سازمان حتما دامپزشکی به جایگاه رفیعی خواهد رسید!برادر عزیز مراقب امضای خودتون باشید.
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
یکی از مواردی که در تحقیقات میدانی ثابت شده است این بوده که دانشگاه هیچ گونه دیدی از بازار کار و تعلیم دانشجویان در خصوص نیاز های بازار و تشخیص استعدادهای آنها نداشته و در تولید برنامه واحدی برای آنها ناتوان بوده است.
کارشناس
|
Iraq
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
در جواب رضا باید بگم چه ایرادی دارد که نظام پروانه ها را صادر کند مثل نظام پزشکی شما سازمانیها هم اگر ریگی به کفشتان نیست بروید به کارهای مهم تر مثل کنترل تب برفکی وپی پی ار برسید ولی شما با غرض ورزی دنبال این دردسر هستید
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
اقای دکتر رضا جانبداری یکطرفه از رییس نظام استانت ویک دکتر خاص که فکر کردی زمینه ترقی شما را باعث می شود نه بلکه باعث تزلزل همه خواهد شد چه فرقی می کند که نظام صادر کند یا سازمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
1
دوست عزیز
نظام پزشکی فقط پروانه مطب صادر می کند
و پروانه درمانگاه، بیمارستان، داروخانه و حتی مسئول فنی را وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی صادر می کنند
این را می توانید تحقیق کنید

این نظام دامپزشکی است که با حضور برخی رانده شدگان بخش دولتی همواره به فکر تصاحب صدور پروانه ها می باشد. رویه کنونی نظام عملا جهت انحلال سازمان دامپزشکی است، ارتقا فقط ادعا برای پوشاندن رویه واقعی است
ناشناس
|
Iraq
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
فقط میتوانم بگویم که ازماست که بر ماست
نظر شما
ادامه