کد خبر: ۳۰۰۷۶
 

فرماندار جم گفت: مجموعه دامپزشکی اقدامات بسیار خوبی در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی و نظارت بر فرآورده ها انجام می دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، «فتح الله نوروزی» صبح روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت: دامپزشکی نقش مهمی در سبد سلامت مردم دارد و در این راستا مجموعه دامپزشکی شهرستان جم عملکرد مطلوبی داشته است .

وی با اشاره به حساسیت حیطه کاری دامپزشکی تاکید کرد: مجموعه دامپزشکی اقدامات بسیار خوبی در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی و نظارت بر فراورده ها انجام می دهد که لازم است اطلاع رسانی خوب و دقیقی در این رابطه صورت گیرد .

نوروزی به اهمیت بازرسی ها و سرکشی های مستمر از مراکز پرورش دام و مراکز تهیه و توزیع فراورده های دامی اشاره کرد و گفت: مردم با اعتماد به نظارت‌های موثر دامپزشکی خرید مورد نیاز خود در حوزه فراورده های گوشتی را انجام می دهند و لازم است در این زمینه با جدیت و دقت بالا اقدام کرد .

وی احداث کشتارگاه را از نیازهای مهم شهرستان برشمرد و افزود: هم اکنون به دلیل عدم وجود کشتارگاه در جم، ذبح دام و طیور در فضاهای غیرقابل نظارت انجام می شود که امید است این مهم هر چه زودتر محقق شود .

فرماندار جم ارتقای دامپزشکی بخش ریز را از دیگر نیازهای شهرستان برشمرد و افزود: هم اکنون دامپزشکی شهرستان با مشکل کمبود نیرو مواجه است که لازم است در این زمینه نیز تدابیر لازم اندیشیده شود .

وی اظهار داشت: در راستای ارتقای سلامت جامعه، حمایت لازم از دامپزشکی شهرستان انجام خواهد شد.
 
 
نظر شما
ادامه