کد خبر: ۳۰۰۸۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
«دکتر علیرضا منادی سفیدان» از راهیابی به مجلس بازماند:
با اعلام نظر قطعی شورای نگهبان پس از بازشماری آرای حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، «مهندس محمد اسماعیل سعیدی» جایگزین «دکتر علیرضا منادی سفیدان» شد ...
 
 

حکیم مهر - عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: با بازشماری آراء تبریز صحت این حوزه تایید و "سعیدی" به جای منادی سفیدان به مجلس راه یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «نجات‌الله ابراهیمان» عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به مشخص شدن وضعیت انتخابات تبریز اظهار داشت: صحت انتخابات تبریز تایید شد.

وی افزود: اما از نظر شمارش آراء ماخوذه بدون آنکه تخلف عمدی از ناحیه فردی احراز شده باشد، صرفاً در نتیجه خطاهای انسانی معلوم شد که در شمارش آراء اشتباهاتی بوجود آمده بود، در نتیجه بازشماری آراء میان آقایان منادی سفیدان و سعیدی جابجایی صورت گرفت و آقای سعیدی به عنوان نماینده مردم تبریز به مجلس راه یافت.

وی در پایان تصریح کرد: با اشتباهی که در شمارش آراء بوجود آمده بود و دقتی که از سوی ناظران صورت گرفت نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز تغییر یافت.
 

خبرگزاری فارس: «سعیدی» از حوزه انتخابیه تبریز به مجلس دهم راه یافت/ ابطال انتخابات اهر و هریس 

سخنگوی هیئت مرکزی انتخابات نیز از راهیابی محمد اسماعیل سعیدی به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «سیامک ره پیک» از جابه جایی منتخب چهارم و پنجم حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر طبق نتایج بازشماری آرای این حوزه خبر داد.

وی گفت: از مرحله دوم انتخابات مجلس دو حوزه باقی مانده بود که نیازمند بازشماری آرا و بازرسی بود که برای هر دو حوزه بازرسان اعزام شدند.

وی افزود: در حوزه تبریز در مرحله دوم باید چهار نفر انتخاب می شدند و به مجلس راه می یافتند اما با توجه به این که رای نفر چهارم و پنجم در این مرحله بسیار نزدیک بود و همچنین گزارش ها و شکایاتی هم مطرح شد، شورای نگهبان تصمیم گرفت که صندوق های این حوزه بازشماری شود.

ره پیک گفت:‌ در پی این تصمیم، تیم مجربی به این حوزه اعزام شد و با هماهنگی دستگاه های اجرایی و همکاری نمایندگان نامزدها، آرای همه صندوق ها در مدت حدود 6 روز با دقت کافی و رعایت همه مقررات بازشماری شد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان افزود:‌ نتیجه این بازشماری که در قالب گزارشی تفصیلی به شورای نگهبان ارائه شد این بود که در وضع انتخاباتی سه منتخب نخست این حوزه در مرحله دوم انتخابات تغییری ایجاد نشد و خانم زهرا ساعی و آقایان محمد حسین فرهنگی و شهاب الدین بی مقدار به همان ترتیب اول تا سوم ابقا شدند.

وی گفت: با توجه به این که فاصله رای نفر چهارم و پنجم بسیار کم بود، این دو نفر در بازشماری آرا جا به جا شدند به نحوی که آقای علیرضا منادی سفیدان که پیش از بازشماری آرا در جایگاه چهارم قرار داشت پس از بازشماری آرا با آقای محمد اسماعیل سعیدی که نفر پنجم بود جا به جا شدند.

ره پیک افزود: بر این اساس، صحت انتخابات حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر بدون ابطال رای یا صندوقی تایید شد.
  
  
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
7
در همین دوره های گذشته هم که مجلس بودن کار خاصی برای دامپزشکی انجام ندادند حتی دوره اول دامپزشک بدون خودشان هم پنهان میکردند و صرفا نوشته بود phd میکروبیولوژی! حتی عضو کمیسیون کشاورزی هم نبودند!!
حسام
|
Germany
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
5
بهتر شد
من فکر کنم اصلا خودشون فراموش کرده بودند که دامپزشکی خواندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
6
بحث دامپزشكي به كنار ايشان در سالهاي اخير به قدري مغرور شده بودند كه خدارا هم بنده نبودند و در همه كارها ي مربوط و غير مربوط دخالت مي كردند و اتفاقا حذف شدن ايشان از صحنه براي براي حفظ وجهه دامپزشكي بهتر خواهد بود
نادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
3
بهتر
دفاع جانانه ایشون در مخالفت با کاهش تعداد دانشکده های دامپزشکی رو در روز دامپزشکی اونم برخلاف نظر همه مسئولان حاضر در اون جلسه در دانشگاه تهران را فراموش نمیکنم.
ناشناس
|
Iraq
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
دامپزشک.....مجلس اقا جک میگی حرفای نامربوط میزنی
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
اقا بیخیال بچه ها ما که ازاینجا هر چی دادزدیم که شغلمون سخته و داغو ن شدیم که کسی نشنید. شاید این یکی دونفر بتونن یه غیرتی به خرج بدند و صدای مارو به اون بالایی ها برسونن.
بله....
یک دامپزشک بخش خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
0
1
نگران ایشان شدم
حالا باید برای یک لقمه نان حلال بروند دنبال مجوز فعالیت بخش خصوصی
کسی که چند سال پشت میز نشسته که نمی تونه کلینیسین بشه
داروخانه براشون خوبه ولی خیلی "دست زیاده"
شایدم بهتره برن دنبال شغل مسئول فنی
به هر حال ورود مجدد ایشان به جامعه دامپزشکی را باید به فال نیک گرفت
نظر شما
ادامه