کد خبر: ۳۰۰۹۳
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: تصمیم مدیران سازمان دامپزشکی کشور قطعاً ناشی از اِعمال مدیریت بهتر بر اجرای این دستورالعمل یا شیوه‌نامه و جلوگیری از مشکلات و انحراف‌های احتمالی و در نتیجه اجرای صحیح قوانین کشور می‌باشد ...
 
 

حکیم مهر - انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران در خصوص توقف اجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی، اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

 

با اهدا سلام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) که سرمشق مقاومت و شهامت است و درود به روان پاک تمامی شهدای ایران اسلامی.

تحولات چند روز اخیر در خصوص ماده 19 آیین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی مصوب 1387 و موضع گیری گروهها و تشکل های مختلف و فریاد اعتراض مسئولین فنی-بهداشتی دامپزشک در فضای مجازی و بخصوص جوابیه همکاران محترم از طریق سایت حکیم مهر و همچنین تماس های متعدد با هیئت مدیره این انجمن لازم دانستیم توضیحاتی در این خصوص به محضر تمامی همکاران ایفاد نماییم.

اقدام 9 تشکل کارفرمایی در ارسال نامه به نهاد محترم ریاست جمهوری و وزیر محترم جهاد کشاورزی به منظور توقف آیین نامه اجرایی ماده 19 که با سیاست و زیرکی کامل و به منظور مشتبه شدن امر بر همکاران محترم انجام گرفته است به هیچ عنوان ناشی از فشار تشکل های کارفرمایی و قدرت نمایی آنها نبوده و نیست. این تشکل ها به هیچ عنوان قادر به توقف اجرای دستورالعمل ماده 19 نمی باشند و تحرکات اخیر تنها یک عوام فریبی بیش نیست ! دلیل بر این مدعا ، توجه به زمان صورت جلسه اتخاذ تصمیم مدیران مربوطه در سازمان دامپزشکی در مورخ 1395/3/4 در ساعت 16:30 در محل سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور است که دقیقا بیان کننده این مهم میباشد.

تشکل های کارفرمایی با اطلاع از این تصمیم، در فرصت زمانی پیش آمده، از مورخ 1395/3/4 تا زمان ابلاغ آن به ادارات کل استانها مورخ 1395/3/11 در یک حرکت نمایشی و به منظور موج سواری از شرایط به وجود آمده و قبل از ابلاغ دستور در مورخ 95/3/10 با ارسال نامه به مقامات، این شائبه را ایجاد نمودند که نتیجه اِعمال فشار تشکلهای کارفرمایی منجر به عقب نشینی سریع سازمان دامپزشکی کشور شده است و به خیال خود با این حرکت نمایشی موفق به تفرق همدلی و اتحاد نیروها و تقویت حس دلسردی نسبت به عملکرد سازمان دامپزشکی در بین همکاران گردند، در حالیکه به نظر انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی استان تهران تصمیم مدیران سازمان دامپزشکی کشور قطعاً ناشی از اِعمال مدیریت بهتر بر اجرای این دستورالعمل یا شیوه نامه و جلوگیری از مشکلات و انحرافهای احتمالی و در نتیجه اجرای صحیح قوانین کشور می باشد. قابل توجه است، حتی نظر کمیسیون پنج نفره حمایت قضایی از سرمایه گذاری نیز نمی تواند مانعی بر سر اجرای قوانین جاری کشور باشد که در فرصتی مناسب نیز به این موضوع پرداخته خواهد شد.

در شرایط فعلی می طلبد که مسئولان مربوطه در سازمان معظم دامپزشکی کشور نیز جهت تنویر افکار عمومی و بخصوص همکاران محترم مسئولین فنی بهداشتی و بی اثر نمودن تحرکات شبهه انگیز تشکل های کارفرمایی اقدامی موثر و عاجل داشته باشند.
 
هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران
 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
2
اي بابا! ما فكر نكرده بوديم كه همه اش نمايشه.
همكاران عزيز خود را براي اخذ حقوقهاي نجومي و نيز اعمال نظارت بهداشتي مطابق با استانداردهاي اتحاديه اروپا آماده كنند(البته با لباس فرم جديد).
جامعه دامپزشكان هم كه كما في السابق لالا تشريف دارند و يحتمل قضيه مهر فروشي را در انتخابات بعدي مطرح خواهند كرد.
حكيم مهر و نظام و غيره ذلك چرا اين نمايش را نفهميده اند؟!!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
2
انجمن صنفی به جای اینکه حقارت این موضوع رو قبول کنه که خود سازمان هیچ ارزشی برای همکاران دامپزشک بخش خصوصی و در راس اونها مسولین فنی قایل نیست با این نامه کار شکنی سازمان رو توجیه کرده و برای کار سازمان دلیل اورده. واقعا که لیقات جامعه دامپزشکی بیش از این هم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
1
0
طی این مدت اطلاعیه شما تنها اعلام موضع درست و عاقلانه بوده است.
همکار
|
Germany
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
تنها اطلاعیه ای که در تحلیل شرایط موجود بسیار اگاه کننده و موثربود بود از هیات مدیره انجمن تهران بسیار متشکریم. متاسفانه تعداد زیادی از همکاران از سهم خواهی سازمان نظام در خصوص اجرا ماده 19 غافل هستند سازمان نظام در اجرا این ماده به درامد بسیار سهل و آسان حداقل 750 میلیون تومانی در ماه میرسد به همین منظور هم سعی در بدست گرفتن و مدیریت بر این قضیه دارد و به کمک ابزارهای خود سعی می کند به این خواسته خودش برسد . تمام هدف همین است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
1
2
از رئيس انجمن صنفي كه سنگ افراد معلوم الحالي را در انتخابات جامعه به سينه ميزدند خواهشمندم كه الان از انتخابهاي گرانقدر و وزين خود بخواهند تا در اين برهه حساس بحث مهر فروشي را مطرح نكنند ويا از دانشكده خود مصاحبه اي چيزي نكنند كه چهارتا مسئول فني رو بدبخت تر كنند
جناب اقاي دكتر لطفا چشمان خود را در مواقع حساس بيشتر باز كنيد وگرنه شما هم به سرنوشت قبلي ها دچار خواهيد شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
اگر این مسئله ای که شما میفرمایید صحیح باشد، پس به نویسنده این اطلاعیه باید احسنت و دستمریزاد گفت، چون به خاطر من و شما با این اطلاعیه و کوبیدن کارفرمایان خودشون را در دهان شیر انداخته اند. امیدوارم آقای قربانزاده رئیس انجمن کشتارگاههای صنعتی طیور برای قرارداد کاری ایشان مشکلی ایجاد نکنند و دامپزشکی هم به این مسئله اشراف کامل داشته باشد !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
2
3
تا وقتي نویسنده این اطلاعیه مسئول فني آقاي قربانزاده ریيس انجمن كشتارگاههاي صنعتي طيور است انتظار هيچ كاري نداريم. برادر من اين بيانيه است يا سعي در آروم كردن فضا به نفع صاحبين كشتارگاه دارد؟ چه موضع گيري راجع به ماده ١٩ و يا حقوق همكاران شده بود؟ انتظار من خيلي بيشتر بود. واقعا جاي تاسف است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
1
واقعا متاسفام بر خودمون و رشته دامپزشكي و مسولين بخش دولتي كه تنها چيزي كه فكر نميكند كمك به احقاق حق حقوق همكاران و دوستان خودشون در بخش خصوصي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
2
نان و نمک بوی کپک میدهد
بیچاره ما مسولین فنی رییس قبلی صنفمون الان رییس انجمن کشتارگاههای صنعتی طیور است و رییس فعلی ما ..................... خوب از این مجمع صنفی بهتر از این خروجی بر نخواهد آمد راستی دقت کردید که همه جا در حال کوبیدن بخش دولتی هستیم که رانت دارند و سودجو هستند و غیره ولی خوب که دقت میکنیم خصوص ها از دولتی ها بدتر شده اند اینها همه نشات گرفته از عدم آموزشهای اجتماعی است که همه سعی در رسیدن به اون بالا دارند و وقتی رسیدند سو استفاده کردند چنان فرار میکنند گه حتی اسمی هم ازشون نمیمونه متشکرم از حکیم مهر که همه این فراز و نشیب ها رو ثبت و ضبط میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
1
واقعا جاي تاسف است كه همكاران خودمان و از جنس خودمان كه صرفا براي اينكار انتخاب شده اند براي اينكه كسي سود نكند راضي هستند مسوولان فني در تنگنا باشند.چه اشكالي دارد كه كسي سودي هم در سازمان نظام داشته باشد و يك مسوول فني حقوق خوبي هم بگيرد.
شايد هم درانجمن صنفي عده معدودي سود مي برند كه بي خبريم!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
البته بين رييس انجمن صنفي و آقاي قربانزاده هيچ اشتراكي وجود ندارد چرا كه ايشان موضوع آبزني پيشرفته با كمپرسورهاي هوا و بلواير را به مديران ارشد اطلاع داده اند اما آنها هيچ واكنشي نشان نداده اند.بايد كمي منصف بود
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
1
پيشنهاد مي شود جهت همراهي انجمن صنفي مسوولان فني استان تهران در راستاي احقاق حقوق مسوولان فني مقداري از سود سازمان نظام دامپزشكي به جامعه دامپزشكان منتقل شود.
خيلي جاي نعجب دارد كه رييس جامعه دامپزشكان كه با راي همكاران مسوول فني در آن جايگاه قرار گرفته شد يك بيانيه اي در مورد تعيين تكليف مسوولان فني ارائه نداده است.واقعا كه!!!
همکار
|
Germany
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
1
0
تنها تشکل بخش خصوصی که در کشور نسبت به این وضعیت اقدام به شفاف سازی نمود انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی تهران است که بدون جانبداری از تشکیلات خاص تنها ماهیت قضیه را فاش نمود چرا که برای بسیاری از همکاران این اشتباه پیش امده بود که فشار کارفرمایان سازمان را وادار به عقب نشینی کرده است در حالیکه طبق شواهدی که این انجمن ارائه کرده است به نظر اینکونه نیست و تنها ایجاد یک فشار روانی و جنگ روانی است اما این عملکرد انجمن تهران کاملا نشان از همان خصیصه شهامت و شجاعت است که لازمه حضور در عالی ترین سطح تشکل هاست نه مثل ریاست نظام که جرات بیان چند اسم را ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
دیگه حنات رنگ نداره اخوی بیشتر از این خرابش نکن
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
دست سازمان دامپزشکی درد نکند که با متوقف کردن این کار جلو پول های باد اورده ای که قرار بود برود در سازمان نظام و هزینه تبلیغات آقایان بشود را گرفت و دقیقا موکول نمود به بعد از انجام انتخابات . هیچ گربه ای در راه رضای خدا موش نمی گیرد مطمئن باشید نظام هم کشته مرده مسئولین فنی بهداشتی نیست که بشود دایه عزیز تر از مادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
#هيچ گربه اي در راه رضاي خدا موش نمي گيرد#
با اين يك مورد كاملا موافقم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
مطمئنا بی مبالاتی حضرات نظام سبز سلامت در به راه افتادن این غائله مهمترین نقش رو داره.
چراکه نظام سبز سلامت در این قرارداد پول زور میگیره و هیچ خدماتی هم ارائه نمیده حتی وقتی مسئول فنی حقوق عقب افتاده اش رو طلب میکنه ، از سوی نظام دامپزشکی که یه پای قرارداد مالی بوده هیچگونه حمایتی ازش صورت نمیگیره و اون مسئول فنی رو به ادارات دامپزشکی پاس میدن.
این موضوع رو بنده به عینه دیدم و همین الان هم وجود داره مسئول فنی که قراردادش با کارفرما از طریق نظام دامپزشکی منعقد شده و کارفرمای محترم شش ماه حقوق به مسئول فنی نداده و الان هم قرارداد یکساله تموم شده و حضرات نظام دامپزشکی به مسئول فنی گفتن که ما نمیتونیم حقوق عقب افتاده شما رو وصول کنیم و شما باید از طریق اداره دامپزشکی شهرستان بر اون کارفرما اعمال فشار کنید تا طرف مجبور بشه حقوق شمار رو بده.
من موندم پس چرا توی هر قرارداد نظام دامپزشکی پورسانت 14 تا 16 درصدی میگیره.
نظر شما
ادامه