کد خبر: ۳۰۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

در این بازدید مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ماه مبارک رمضان با تشکیل 9 اکیپ بازرسی در کل استان بازرسان شبکه های دامپزشکی به صورت نوبه ای اقدام به بازرسی فراورده های خام دامی می نمایند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر عبدالمحمد نجاتی» گفت: طرح تشدید نظارت های بهداشتی فراورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان اجرا می گردد تا سبد مصرفی از فراورده های خام دامی مردم سالم و بهداشتی باشد.

وی خاطر نشان کرد : فراورده های خام دامی مصرفی باید دارای مهر و لیبل بهداشتی دامپزشکی باشند که بازرسان فراورده ها را از نظر مهر، برچسب (لیبل) و علائم ارگانولیپتیکی (ظاهری) مشاهده و اجازه مصرف و عدم مصرف می دهند.

سپس در ادامه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: ما باید نسبت به حقوق همدیگر احساس مسئولیت نماییم.

«ولی دهبانی نژادیان» گفت: مگر حق الناس این نیست که حق همدیگر را رعایت کنیم و از حقشان ندزدیم. مردم به ما اعتماد کردند و ما نیز باید رعایت امانتداری کنیم.

وی در پایان از ارگان هایی مرتبط خواست: موارد تخلف در حوزه کاری خود را به اداره کل تعزیرات ارجاع تا با قاطعیت با متخلفین برخورد قانونی گردد.

در پایان نیز مدیرکل دامپزشکی استان از مردم خواست موارد غیر بهداشتی در خصوص فراورده های خام دامی چه در مراکز عرضه گوشت قرمز و سفید و یا در رستوران ها مشاهده نمودند، به شبکه دامپزشکی همان شهرستان اطلاع داده تا برخورد قاطع صورت گیرد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر امیر راجرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
خداقوت دکتر نجاتی عزیز .وجودتان مایه مباحات است.
نظر شما
ادامه